Ok, een week geleden kwam ik erachter dat m'n pc vaak vast liep, en dat hij zeer onstabiel is. Dus had ik format c: gedaan ( natuurlijk eerst al m'n belangrijke files backuppen ). Dus windows er weer op, en hij crasht bijna meteen weer. Dus ben ik gaan kijken waar het aan lag. Ik heb toen niets gevonden.
Maar toen kreeg ik bij het booten dat mijn pc vastliep bij het checken van IDE devices, en ik hoorde mijn hardeschijf ook niet opspinnen, toen ben ik mijn hd gaan inspecteren, en zag ik dat 1 pinnetje van mijn ide aansluiting, gewoon van de printplaat af was, en de ene keer gewoon contact maakte, en de andere keer tegen een ander pinnetje aan kwam.
Dus toen heb ik meteen de winkel waar ik hem vandaan gehad gebeld ( <nospam>Rob Kiens</nospam> ) en die zei van breng maar langs dan stuur ik hem op, ik had er nog 7 maanden garantie op ofzo. Dus heb ik hem vandaag gemailt over hoe het staat met mijn hardeschijf, en toen kreeg ik deze mail terug
Maar toen kreeg ik bij het booten dat mijn pc vastliep bij het checken van IDE devices, en ik hoorde mijn hardeschijf ook niet opspinnen, toen ben ik mijn hd gaan inspecteren, en zag ik dat 1 pinnetje van mijn ide aansluiting, gewoon van de printplaat af was, en de ene keer gewoon contact maakte, en de andere keer tegen een ander pinnetje aan kwam.
Dus toen heb ik meteen de winkel waar ik hem vandaan gehad gebeld ( <nospam>Rob Kiens</nospam> ) en die zei van breng maar langs dan stuur ik hem op, ik had er nog 7 maanden garantie op ofzo. Dus heb ik hem vandaag gemailt over hoe het staat met mijn hardeschijf, en toen kreeg ik deze mail terug
Daar verbaaste ik me dus heel erg over, omdat ik nooit iets raars heb gedaan met die hardeschijf, en er zaten geen krassen op alles was punt gaaf, op dat pinnetje na dan. Maar mogen ze dit dan weigeren ?Hallo Freek,
Die ligt hier, kun je komen ophalen.
Is helaas geen garantiewerk wegens beschadiging.
Moet je maar iemand zoeken die de verbinding weer recht kan buigen en
vastsolderen, dan kun je hem misschien weer gewoon gebruiken.