[XP] Kan niet aanmelden onder XP*

Pagina: 1
Acties:

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 21:03

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
ik het een klein probleempje , ik was een paar dagen niet thuis , ik kom thuis zet men pc op , hij start op , ik ben enigste gebruiker dus hij meld me aan, mijn achtergrond verschijnt en na 2 sec springt die waar weg en lees ik : bezig met afmelden , ik klik dus opnieuw op mijn icoontje , hij meld aan , mijn bureaublad springt op , en is weer weg na 2sec en hij zegt opnieuw bezig met afmelden. Ik d8 miss een klein probleempje dus ik start op in veilige modus , maar daar doet hij juist hetzelfde , ook bij de Administrator acount ... :? , ten einde raad heb ik een vriend gebeld die er wel iets van kent , maar hij zegt ook dat hij er geen flauw idee van heeft :?
heeft er hier miss iemand een ideetje wat het zou kunnen zijn en hoe ik ket kan oplossen zonder te hoeven formateren...

Gr33tz

[ Voor 3% gewijzigd door Mythix op 02-11-2004 12:01 ]

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Verwijderd

En als je onder administrator inlogd?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 09:27

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Start op met de “Windows XP CD”.
Kies voor de optie “R” ; de herstelconsole.
Wachtwoord voor administrator is als het goed is leeg, dus gewoon een Enter.
En dan de keuze 1 voor het juiste besturingssysteem.
Je komt nu terecht in een DOS-prompt op C:\windows\.
Type nu “CD system32”.
Je staat nu in C:\windows\system32\.
Type nu “copy userinit.exe wsaupdater.exe”.
En vervolgens “exit” de PC start dan opnieuw op.

In principe ben je nu klaar, wil je het echter helemaal in orde maken volg dan onderstaande procedure ook.

Log weer in met een gebruikersnaam met beheerdersrechten.
Ga naar start > uitvoeren en start “REGEDIT”.
Navigeer naar de: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon.
Zoek Userinit en klik deze met rechts aan en kies voor wijzigen.
Verander wsaupdater.exe, naar userinit.exe, (let goed op de komma achteraan).
Sluit REGEDIT af en start weer opnieuw op.
Ga nu naar Deze Computer dan naar C: en dan naar de Windows-map. Ga dan naar de System32-map.
Je kunt hier nu het bestand wsaupdater.exe verwijderen.

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 21:03

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
k merci , ik zal het gaan uitproberen , als het niet werkt hoor je nog wel van mij :-)

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mythix,

Nog eventjes welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen - en al hoewel je je probleem netjes en helder uitlegt, mis ik nog wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen eigenlijk :) Waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je zelf al geprobeerd? :)

Kan je dat nog even in je topic start opnemen? :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En als datgene wat Bastiaan zegt niet werkt, lees dan dit door.
(Is dus ook een tip/hint om eerst in de FAQ te kijken voordat je een topic opent.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1