Intel PRO/Wireless 5000 LAN CardBus Adapater + SP2...

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-04 18:25

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Hallo,

Ik heb voor mijn laptop een Intel PRO/Wireless 5000 LAN CardBus Adapter, nu heb ik onlangs Service Pack 2 geinstalleerd en werkt deze niet meer. De website van Intel zegt dat ze geen support meer leveren voor deze netwerk kaart en dat de kaart inderdaad niet werkt onder SP2 (oplossing: deinstalleer SP2... yeah right).
Ik heb nog gezocht naar andere drivers maar niks kunnen vinden. Is er toevallig iemand met dezelfde netwerkkaart die een oplossing heeft of een driver die WEL werkt onder SP2??

find the typo...

[ Voor 3% gewijzigd door Zydell op 02-11-2004 10:21 ]

Verwijderd

Mja, als Intel zegt dat het niet werkt houdt het daar op he. Die drivers komen van Intel zelf, zoeken naar alternatieve drivers heeft dus geen zin.

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-04 18:25

Zydell

* * * * *

Topicstarter
OK, maar ik vind het echt nergens op slaan dat ze geen support geven, ik bedoel van een bedrijf als Intel mag je dat beetje service wel verwachten toch?

Inmiddels heb ik zelf misschien een oplossing kunnen vinden; met oudere drivers zou het opgelost moeten zijn, ik laat het wel weten..

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Al gewoon eens over nagedacht dat SP2 rommel is ? Zijn zoveel bedrijven die er geen support op leveren omdat het doodleuk gewoon niet wil werken met hun producten.

Verwijderd

Zydell schreef op 02 november 2004 @ 17:52:
OK, maar ik vind het echt nergens op slaan dat ze geen support geven, ik bedoel van een bedrijf als Intel mag je dat beetje service wel verwachten toch?
Mja, daarvoor moet je dan bij Intel zijn. Het is hun keuze.

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-04 20:19

THiCE

Say it with a flourish!

Goed... we zijn nu meer dan 11 maanden verder, en er is nog steeds geen vindbare oplossing voor dit probleem, waar ik ook last van heb :/ In de Microsoft KB is er ook geen oplossing voor te vinden, en middels google wordt ik ook al niet veel wijzer... Zijn er misschien mensen die hier ook last van hadden, maar het ondertussen gefixt hebben? Zo ja, op welke manier? Alvast bedankt, ook namens de TS denk ik :P

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

• raba
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-02 17:46
Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) PRO/Wireless 5000 LAN Cardbus Adapter

Ik heb ook zo'n ding en dat werkt gewoon met de standaard Intel driver. Absoluut geen problemen mee. Verder gewoon een standaard XP SP2 prof. installatie
Kaart draaiend op een HP NC6000 en een DELL C640

http://downloadfinder.int...ng&strOSs=44&submit=Go%21

Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag

groeten,
Randy
Pagina: 1