Toon posts:

razer 2k ? wingman gaming mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok
nu zit ik met een klein probleem
ik heb hier in huis onwijs veel muizen
maar nu wil ik voor me eigen misschien een razer 2k kopen of een wingman gaming mouse
nu heb ik al de volgende muizen

total : 2x Logitech V series 3 knops prut, 1x Micro$oft BillyMouse Exploiter, 1x Logitech Optical Wheel, 1x Logitech Pilot/Wheel USB (new model), 1x Logitech Cordless Mouseman Wheel, 1x Logitech Cordless WHeelmouse , 1x RAzer Boomslang 1000,

waarvoor ik dan zelf een pilot/new model gebruik voor games, en me broertje die razer 1k,
die razer 1k is heel gaaf enzo, maar het leren hanteren kost enorm veel tijd,

nu ben ik ook eens benewd wat die logitech gaming mouse doet,

wat zijn de voordelen van deze muis ?
(1 nadeel =! wieltje ), maar in q3 gebruik ik die tog niet, en in q2 valt dat wel af te leren, nu gebruik ik in windows me cordless muis met wieltje enzo dus mja,

wat vinden jullie/raden jullie aan :?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 10:06
Erm dat ding doet niks en ik vind em zuigen. Rare vorm, geen wiel. Ding verschilt alleen van standaard muizen door zijn kleur en doordat er een iets zwaardere bal in zit, maar dat is makkelijk te fixen bij elke Logitech, gewoon dat standaard flutballetje eruit halen en 1 uit zo'n oude muis halen (die van de oude MS muisjes is perfect).

* Speedy is zeer tevreden met zijn Razer 2k [img]"i/s/smile.gif\"[/img]

ow ja, en ik scroll met mijn muizen vrolijk rond in Q3A. (Cordless en Razer)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb de Gaming Mouse zelf ook, echt een prima muis.

Je kunt de middelste muis als scroll instellen(; indrukken, muis bewegen om te scrollen, nog eens indrukken om de scroll te stoppen).

Dus alleen in games mis je dat als je dat gewend bent. (Ik gebruik zelf altijd "Q" om wapens te cyclen.)

Verder is de vorm perfect vind ik, echt een lekkere muis, lekker licht en ook lekker breed voor je hand.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde ook iets over 3 werkende wieltjes aan de binnenkant ipv de normale 2 ?

(2+ wit nutteloos )

of gewoon3 ?
hoe zit dit ?

Verwijderd

dat zijn er dus gewoon 2 :)

en scrollen in q3 en q2 ? omg :)
gebruik gewoon aparte toetsen voor de wapens joh... q=plasmagun, e=rl, c=rail etc...
kan je meteen switchen naar je wapen, zonder eerst het hele rijtje af te moeten gaan...

ik heb de WGM trouwens ook, lekker muisje wel, alleen de teflon pads zijn zeer klein, en hebben de neiging om snel te verslijten... en het muisballetje zuigt zwaar, dus ff die van een microshit muisje erint frotten, en hij werkt relaxed... misschien dat je dan meteen het officiele muismatje van logitech gaming muis erbij koopt ofzo... of gewoon een standaard 3m pms muismatje...

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik dus ook al geen scroll meer zoals ik al zei :P

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb onlangs de Boomslang 2000 gekocht en hij is echt wel ultiem. Het kostte mij een paar uur UT voor ik eraan was gewend. Misschien dat dat kwam doordat ik altijd al op de "razermanier" met mijn oeroude Logitech muisde.

De leercurve is echt geen goed criterium om hem niet te nemen, want als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet meer terug. De prijs is ook zo'n verhaal, het kost wat, maar je krijgt er wel iets voor.....

Verwijderd

Topicstarter
jups,
maar zoals ik ook al zei, ik heb de 1k hier wel in huis liggen, ook al wordt die gebruikt door mijn broertje, ;]
maar wat zijn de voordelen 1k <-> 2k

en wat zijn de voordelenn van een wingman ? waarom presteert die beter?
ook een aantal DPI meer dan een normale muis o.i.d ?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 10:06
Die Logitech is "beter" door een zwaardere bal, thats all, maar zoals ik al zei, zo kan je elke Logitech fixen door gewoon een zware bal uit een oude muis te vissen, ik heb er 1 in mijn Logitech zitten die kwa gewicht de bal uit de gamemouse nog verslaat :)
1000 vs 2000, tsja ... 2000 gaat nog een stapje verder dan wat de 1000 is.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
morgen krijg ik me razer 2000
=p

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
De Wingman Gaming Mouse blinkt uit in close combat, supersnel reageren gaat heel goed met dat muisje. Een Razer 2000 ( heb ikzelf ook ) is de King of the Hill wat betreft railen, in close combat vindt ik hem ook erg goed. Hij vraagt gewoon wat geduld en gewenning en een paar knaken >:)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Jaaa.
Ik heb nu ook een razerBS2k.
Hij is ech wel lekker die muis.*D
Een groot voordeel voor mij is dat'ie wat groter en platter is.
Hij legt beter in de hand (de RBS2K dan 8-))
Maaruh ik ga weer ff gamen.
En voor degene die hem in aktie wil zien, ik sta op de beurs in Rijswijk de 20/21ste.
Ik hou daar een gratis lanparty B-).
Pagina: 1