ok
nu zit ik met een klein probleem
ik heb hier in huis onwijs veel muizen
maar nu wil ik voor me eigen misschien een razer 2k kopen of een wingman gaming mouse
nu heb ik al de volgende muizen
total : 2x Logitech V series 3 knops prut, 1x Micro$oft BillyMouse Exploiter, 1x Logitech Optical Wheel, 1x Logitech Pilot/Wheel USB (new model), 1x Logitech Cordless Mouseman Wheel, 1x Logitech Cordless WHeelmouse , 1x RAzer Boomslang 1000,
waarvoor ik dan zelf een pilot/new model gebruik voor games, en me broertje die razer 1k,
die razer 1k is heel gaaf enzo, maar het leren hanteren kost enorm veel tijd,
nu ben ik ook eens benewd wat die logitech gaming mouse doet,
wat zijn de voordelen van deze muis ?
(1 nadeel =! wieltje ), maar in q3 gebruik ik die tog niet, en in q2 valt dat wel af te leren, nu gebruik ik in windows me cordless muis met wieltje enzo dus mja,
wat vinden jullie/raden jullie aan
nu zit ik met een klein probleem
ik heb hier in huis onwijs veel muizen
maar nu wil ik voor me eigen misschien een razer 2k kopen of een wingman gaming mouse
nu heb ik al de volgende muizen
total : 2x Logitech V series 3 knops prut, 1x Micro$oft BillyMouse Exploiter, 1x Logitech Optical Wheel, 1x Logitech Pilot/Wheel USB (new model), 1x Logitech Cordless Mouseman Wheel, 1x Logitech Cordless WHeelmouse , 1x RAzer Boomslang 1000,
waarvoor ik dan zelf een pilot/new model gebruik voor games, en me broertje die razer 1k,
die razer 1k is heel gaaf enzo, maar het leren hanteren kost enorm veel tijd,
nu ben ik ook eens benewd wat die logitech gaming mouse doet,
wat zijn de voordelen van deze muis ?
(1 nadeel =! wieltje ), maar in q3 gebruik ik die tog niet, en in q2 valt dat wel af te leren, nu gebruik ik in windows me cordless muis met wieltje enzo dus mja,
wat vinden jullie/raden jullie aan