Toon posts:

Digitaal uit werkt niet of ik zie een instelling niet staan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aureon 5.1 fun en een moooooie nieuwe 5.1 set boxjes met een mooooie versterker. Maar nu sluit ik die geluidskaar via een standaard optische uitgang waar er 2 van opzitten aan op de versterker en in tegenstelling tot de xbox werkt dit niet!? Ik krijg er totaal geen geluid uit. Wat doe ik fout...?

Donnyyy the n00000b :P

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Idd n00b ;) Lees eerst maar eens na hoe je een topic moet openen. Ten eerste hebben we veel te weinig info, ten twee staat er niet wat je al geprobeert hebt.

Ik zou zeggen: loop de instellingen in de software eens na!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Alle instelling die ik kon vinden in apperaatbeheer, mediaspeler en config scherm heb ik zover ik weet allemaal al 3 keer nagelopen. Er valt verder niet veel te proberen als je geen instellingen vind gerelateerd aan digitaal/optisch/spif en meer van dat soort termen. Behalve ergens in een aantal dvd instellingen vond ik iets over spidif uit maar dat werkt volgens mij ook niet. Dus ik begin een beetje uitgezocht te raken. Misschien heeft iemand anders een goede ingave, zoals waar moet je instellen dat de pc gewoon al het geluid via die digitale uitgang uit poept?

kusjes,.. da n00b