Ik heb een probleem met het bekijken van live tv in mce 2005. Als ik een keer op de pauze knop druk om later verder te kijken, of een stukje terugspoel en een uitzending hervat vanaf een eerder punt, dan geeft mce na een aantal minuten aan dat de schijf vol is en dat er niet verdergekeken kan worden.
Nu is het zo dat ik op mijn harddisk 2 partities heb nl:
- 5 Gb voor Windows
- 69 Gb voor opnames.
Ik heb in de tv setup bij recorder gewijzigd dat het station voor opname station D is met de volledige 69 Gb voor de opslag van de video. De opnames die ik maak worden daar ook neergezet.
Nu heb ik het vermoeden dat er voor de timeshifting tijdens het kijken van live tv ergens anders (op de c-schijf) bestanden worden neergezet waardoor ik deze melding krijg.
Ik kan nergens in de mce setup een optie vinden waar ik dat kan wijzigen.
Ik denk niet dat het relevant is, maar in ieder geval nog mijn systeem specs:
- Asus Pundit-R
- Celeron 2,40 Ghz
- 512 Mb DDR PC2700
- Hauppauge WinTV-PVR-150MCE
- XFX FX5200 128 Mb
- WD 80 Gb
- LG DVD speler
- Windows Media Center 2005 NL
Nu is het zo dat ik op mijn harddisk 2 partities heb nl:
- 5 Gb voor Windows
- 69 Gb voor opnames.
Ik heb in de tv setup bij recorder gewijzigd dat het station voor opname station D is met de volledige 69 Gb voor de opslag van de video. De opnames die ik maak worden daar ook neergezet.
Nu heb ik het vermoeden dat er voor de timeshifting tijdens het kijken van live tv ergens anders (op de c-schijf) bestanden worden neergezet waardoor ik deze melding krijg.
Ik kan nergens in de mce setup een optie vinden waar ik dat kan wijzigen.
Ik denk niet dat het relevant is, maar in ieder geval nog mijn systeem specs:
- Asus Pundit-R
- Celeron 2,40 Ghz
- 512 Mb DDR PC2700
- Hauppauge WinTV-PVR-150MCE
- XFX FX5200 128 Mb
- WD 80 Gb
- LG DVD speler
- Windows Media Center 2005 NL