Ik heb een Abit KT7 en in de bios kan ik als boot medium ZIP100 instellen. Maar hoe kan ik in windows me een zip disk bootable maken? sys werkt niet, format /s ook niet en windows wil alleen een bootdisk op a maken.
Verwijderd
raar , bij mij kan het wel.
Ik heb zelfs win95 geinstalleerd gehad op een zipdisk en kon er gewoon vanaf booten en werken.
Het is wel een scsi zip, maar dat maakt alleen uit bij het aangeven waarvan je wilt booten.
De systeem bestanden kunnen gewoon op een zipdisk geschreven worden in de gui format functie.
Als het nog niet lukt zou ik gewoon winimage gebruiken om een bootflop op de zipdisk te zetten. (desnoods ghost)
suc6
Ik heb zelfs win95 geinstalleerd gehad op een zipdisk en kon er gewoon vanaf booten en werken.
Het is wel een scsi zip, maar dat maakt alleen uit bij het aangeven waarvan je wilt booten.
De systeem bestanden kunnen gewoon op een zipdisk geschreven worden in de gui format functie.
Als het nog niet lukt zou ik gewoon winimage gebruiken om een bootflop op de zipdisk te zetten. (desnoods ghost)
suc6
Windows ME kent eigenlijk geen DOS meer, maar je kunt wel een rescue disk maken.. misschien dat je vanaf daar je zipdisk dan ook bootable kunt maken.
Anders moet je hem gewoon op een w98 machine even bootable maken.
Anders moet je hem gewoon op een w98 machine even bootable maken.
ME
, leuk hoor, maar niet echt relevant, in princiepe kun je met een zip disk booten met dos1.1!, je komt immers niet in windows, wel kan het zijn dat je met en ande os dan me het ding bootable moet maken
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Heel erg simpel, zorg dat er io.sys, msdos.sys en command.com op die zip in de root staan. That's all.
Kopieer gewoon alle bestanden van een opstartdisk naar die zip en je bent klaar, heb je ook CD-support. (let wel ff op hidden bestanden etc...).
Gebruik zelf nooit anders dan bootable zip, heb ook geen 3.5" drive meer in mijn systeem zitten.
Kopieer gewoon alle bestanden van een opstartdisk naar die zip en je bent klaar, heb je ook CD-support. (let wel ff op hidden bestanden etc...).
Gebruik zelf nooit anders dan bootable zip, heb ook geen 3.5" drive meer in mijn systeem zitten.
de betaler vervuilt
Pagina: 1