Toon posts:

[DVD brander] soms een error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik krijg met mijn brander van een paar weken oud soms (wel iedere keer ietsje anders natuurlijk) deze error:

Afbeeldingslocatie: http://www.teracon.nl/error.gif

Nu is mijn vraag: ligt dit probleem aan de image die ik probeer te branden? Of moet ik het bij de brander zoeken? Of iets heel anders? Iedere keer wordt de lege dvd waardeloos door deze error ;(

Alvast bedankt :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je krijgt dus elke keer een "No seek complete" error? Dat ligt meestal aan de media :) Dus: wat voor media gebruik je?

Check dit topic voor de mediacompatibiliteit van de ND3500:
[rml][ Media compatibiliteit] NEC ND 3500[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 02-11-2004 09:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 02 november 2004 @ 09:55:
Je krijgt dus elke keer een "No seek complete" error? Dat ligt meestal aan de media :) Dus: wat voor media gebruik je?

Check dit topic voor de mediacompatibiliteit van de ND3500:
[rml][ Media compatibiliteit] NEC ND 3500[/rml]
Tot nu toe heb ik alleen DVD-r gehad. Princo en Emtec. Met beide ging het regelmatig goed, en soms dus die error.

Firmware upgraden een optie? Vind ik wel eng :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu de laatste firmware op. 1 dvd gebrand en ik kreeg geen error. Wel weer met een Emtec dvd.

Niemand die met zekerheid kan zeggen waar deze error vandaan komt? Als ik nu brand ben ik steeds weer bang dat ik 'm krijg ;(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Firmware update brengen voornamelijk updates met zich mee wat betreft media compatibiliteit. Jouw brander in de eerste instantie gewoon problemen had met de lees- en brandbaarheid van de gebruikte media. Een firmware-update legt de brander uit hoe hij het beste met de gebruikte media moet omgaan zegmaar ;)

Maar je zegt zelf dat je die foutmelding onregelmatig krijgt? Als je nou nog een stuk of 10 CD's kan branden zonder dat je die foutmelding krijgt, dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit dankzij die firmware-update.

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 03-11-2004 21:52 ]