Toon posts:

PHP webhost

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[flash MX]
Ik zit me toch weer met een probleempje mensen... :/
Ik heb een flash website gemaakt en ik wil er een gastenboek op.
Ik begon met een html gastenboek, maar kwam erachter dat er geen html op flash kan. Toen had ik een PHP gastenboek gemaakt, heel vaak een veel verschillende geprobeert, maar NEEN...werkt ook niet. Eerst omdat de webhost geen PHP ondersteunde. Toen ik een andere webhost koos, die wel PHP ondersteunde sloeg hij nog steeds mijn gastenboek berichten niet op.
Terwijl ik de permissies van het plain 'txt' bestand (daar waar de berichten opgeslagen worden) heb veranderd naar chmod 777.
Wat doe ik fout? En weet iemand misschien een goede gratis PHP host zonder reclame?

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-05 05:59

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

goed en gratis hosten is er niet meer bij.

You are NIJL-ed!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
doet Endoria dat niet meer? :)

Verwijderd

Topicstarter
Idd, ik heb heel internet al afgezocht voor hosts...ik zal eens kijken naar Endoria :D *hoop*

hmm...minder...

*quote*
'Momenteel is het aanvragen van een webhosting account NIET mogelijk!
(als je ons toch erover mailt (zoals zovelen) lachen we je uit, printen we je mail en gebruiken het als wc-papier)'

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 09:42 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 16:38

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Goed, gratis en zonder reclame kan tegenwoordig (nauwelijks/)niet meer.

Wil je kwaliteit, dan zul je een paar euro's neer moeten leggen. Wil je alleen testen, dan kun je ook locaal alles installeren.

Dit is verder geen programmeer probleem en hoort daarom niet thuis in Programming & Webscripting. Voor het zoeken naar een goede hoster zul je in Internet en Telefonie moeten wezen. Lees hier echter wel goed de faq door en gebruik de search, aangezien ze daar afaik niet zitten te wachten op weer een nieuw 'welke gratis hoster' topic.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.