Ik heb van mijn werk een USB stick van 128mb gekregen, echter als ik de stick in mijn USB poort stop dan werd hij in eerste instantie herkend maar kon windows de drivers niet vinden. (dit ging eerst wel goed). Toen ik de stick in mijn laptop stak gaf hij allemaal rare mappen aan op de stick. Geprobeerd de stick te formatteren. Helaas gaf de stick toen aan schrijfbeveiligd te zijn. Er zit op de buitenkant van de stick verder geen knopje op hem op schrijfbeveiliging te zetten. Ik heb hem nu mee naar mijn werk. Als ik hem er daar in doe ziet hij wel een stick (B: drive) echter zegt hij "geen medium". Windows vind wel netjes een "USB apparaat voor Massaopslag"
Als ik de U-storage tools installeer dan herkende het programmaatje Recoverdisk.exe de stick soms wel soms niet. Ik heb de stick ook 1 keer kunnen scannen. Echter had dat niet veel effect.
Er staat helaas alleen het logo van mij werk op de stick en verder geen merk van de fabrikant.
[edit]
en nu wordt hij weer herkend als 125MB FAT. Maar hij is nog steeds schrijf beveiligd
Als ik de U-storage tools installeer dan herkende het programmaatje Recoverdisk.exe de stick soms wel soms niet. Ik heb de stick ook 1 keer kunnen scannen. Echter had dat niet veel effect.
Er staat helaas alleen het logo van mij werk op de stick en verder geen merk van de fabrikant.
[edit]
en nu wordt hij weer herkend als 125MB FAT. Maar hij is nog steeds schrijf beveiligd
[ Voor 7% gewijzigd door -ET- op 02-11-2004 07:54 ]