He, ik ben bezig met een Interactive Wallpaper. Maar ik wou transparante buttons maken in PS en dan importeren in Flash, maar dan zijn ze gelijk niet transparant meer ( je moet ze opslaan als .jpg .gif enz. om ze te kunnen importeren in Flash) Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze transparant blijven?
Opslaan voor web -> GIF (transparant aanvinken) -> Opslaan -> Importeren in Flash.
Dat zou moeten werken.
Dat zou moeten werken.
Verwijderd
Ik zou altijd kiezen voor PNG. Wel even opletten dat je een 1 pixel brede rand om de afbeelding heen hebt. Als je het in flash hebt geimporteerd, in je library rechtsklikken op de geimporteerde afbeelding, properties, en daar vinkje allow smoothing uit. Probeer de afbeelding ook op een afgeronde pixel te zetten. Dus niet y:69.4 x:71.2, maar y:69 en x:71.
Weer wat geleerd!!Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:19:
Ik zou altijd kiezen voor PNG. Wel even opletten dat je een 1 pixel brede rand om de afbeelding heen hebt. Als je het in flash hebt geimporteerd, in je library rechtsklikken op de geimporteerde afbeelding, properties, en daar vinkje allow smoothing uit. Probeer de afbeelding ook op een afgeronde pixel te zetten. Dus niet y:69.4 x:71.2, maar y:69 en x:71.
Als je van de geimporteerde gif een graphic maakt (selecteren en dan F8)
kun je de alpha instellen in het properties-scherm en wordt ie transparant.
Grtz
LB Back
kun je de alpha instellen in het properties-scherm en wordt ie transparant.
Grtz
LB Back
Pagina: 1