Toon posts:

Tijd probleem Newsleecher

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb newsleecher v1.0 draaien op win Xp Sp2, maar nu is de tijd een keer verzet (perongeluk van 1-11-2004 naar 1-12-2004) en nu krijg ik de volgende foutmelding:

Your system clock appears to have been set back, possibly in an attempt to defeat the security system on this program. Please correct your system clock before trying to run this program again. If your clock is correct, please contact the author of this program for instructions on correcting this error (report code CCB-F).

Weet iemand hier een oplossing voor het forum van newsleecher is ook niet echt iets waar je wat kunt vinden. en zo kan ik het programma niet openen :'(

alvast bedankt.

p.s. wil de Moderator er geen slotje op zetten bij 2 andere vragen hebben ze dat wel gedaan ik snap alleen niet waarom... zal wel aan mij liggen Ging hier over.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit komt doordat je de trial van newsleecher gebruikt en die is maar 15 dagen geldig.. Als je vervolgens 1x je datum terugzet, dan ziet hij dat als een manier om de trial-beveiliging te omzeilen..

Oplossing: andere versie van newsleecher downloaden (beta ofzo) of newsleecher kopen :)

edit:
Overigens wordt de reden van de slotjes prima uitgelegd in de sluit-message imo

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 02-11-2004 00:54 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.