Toon posts:

[gezocht] computer telefoon integratie software *

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek software die volgende functie kan vervullen. (mag betalend zijn)

-Aansluiting van je telefoon op de pc (liefst meerdere pc's)
-Als iemand belt, dan dient hij het nummer weer te geven (gaat reeds door ons telefoon abbo)
-Deze oproep dient dan opgeslagen te worden in een logboek (niet de inhoud, wel de tijden enz)
-Dit moet dan allemaal in een database komen (outlook?)
-We hebben reeds een contactpersonen lijst in outlook... dit zou best gekoppeld moeten worden, zodat je reeds je steekkaart hebt als de persoon belt.
-Nieuwe bellers zouden we moeten kunnen toevoegen.
-Er moeten bij elk gesprek notities kunnen worden aangebracht.
-Antwoordapparaat functie is een optie (niet essentieel!)

Hopelijk ben ik duidelijk, en niets vergeten.

Ik vind razend veel software voor antwoord apparaat en call center functies, maar die moet ik niet hebben. Ik ga ervan uit dat er altijd iemand de telefoon gaat kunnen opnemen.

Iemand die me op weg kan zetten!?

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
De database kan je sowieso in Acces maken, voor het bellen zou je Skype kunnen gebruiken geloof ik, weet ik niet zeker dat laatste trouwens.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je geeft aan geen call centre software te zoeken maar je geeft wel 100% call centre functionaliteit op als eisen. Waarom dus niet de software? Wegens overkill? Wekl budget had je in gedachten en hoeveel mensen gaan het gebruiken?

Dus welke had je al wel bekeken maar waren niet goed; dan hoeven wij die niet meer te noemen.

topictitel afgemaakt. CTI is trouwens een term die je even door Google wilt gooien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:38
Een vriend van mij is hier mee bezig geweest, icm Panasonic centrale.

http://panasonic.charmed.nl/

Het is idd prima mogelijk. Van hem begreep ik idd dat het dus doet wat jij wil: Telefoongesprekken bijhouden, namen erbij zoeken vanuit outlook, vanuit outlook bellen, enz.