Ik zoek software die volgende functie kan vervullen. (mag betalend zijn)
-Aansluiting van je telefoon op de pc (liefst meerdere pc's)
-Als iemand belt, dan dient hij het nummer weer te geven (gaat reeds door ons telefoon abbo)
-Deze oproep dient dan opgeslagen te worden in een logboek (niet de inhoud, wel de tijden enz)
-Dit moet dan allemaal in een database komen (outlook?)
-We hebben reeds een contactpersonen lijst in outlook... dit zou best gekoppeld moeten worden, zodat je reeds je steekkaart hebt als de persoon belt.
-Nieuwe bellers zouden we moeten kunnen toevoegen.
-Er moeten bij elk gesprek notities kunnen worden aangebracht.
-Antwoordapparaat functie is een optie (niet essentieel!)
Hopelijk ben ik duidelijk, en niets vergeten.
Ik vind razend veel software voor antwoord apparaat en call center functies, maar die moet ik niet hebben. Ik ga ervan uit dat er altijd iemand de telefoon gaat kunnen opnemen.
Iemand die me op weg kan zetten!?
-Aansluiting van je telefoon op de pc (liefst meerdere pc's)
-Als iemand belt, dan dient hij het nummer weer te geven (gaat reeds door ons telefoon abbo)
-Deze oproep dient dan opgeslagen te worden in een logboek (niet de inhoud, wel de tijden enz)
-Dit moet dan allemaal in een database komen (outlook?)
-We hebben reeds een contactpersonen lijst in outlook... dit zou best gekoppeld moeten worden, zodat je reeds je steekkaart hebt als de persoon belt.
-Nieuwe bellers zouden we moeten kunnen toevoegen.
-Er moeten bij elk gesprek notities kunnen worden aangebracht.
-Antwoordapparaat functie is een optie (niet essentieel!)
Hopelijk ben ik duidelijk, en niets vergeten.
Ik vind razend veel software voor antwoord apparaat en call center functies, maar die moet ik niet hebben. Ik ga ervan uit dat er altijd iemand de telefoon gaat kunnen opnemen.
Iemand die me op weg kan zetten!?