philips home cinemaset firmware update

Pagina: 1
Acties:

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
Ik heb dus een home cinemaset van philips nu is er een nieuwe firmware uitgekomen (staat op de site van philips)

Daar staat dat ik het bestand op een cd-r moet zetten en dan in mijn home cinema set doen en dan wachten tot hij de cd er uit gooit.

Ik heb hier geen cd-r meer maar kan ik dit ook op een dvd-rw zetten zodat ik ten eerste niet een cd kwijt ben (die ik nog moet gaan halen)
en dat ik em ten tweede nog eens kan gebruiken...

Wie heeft er ervaring en kan mij vertellen of het uitmaakt of ik dus een cd-r gebruik of een dvd-rw

die van hen is mooi....

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 13:09
Welke home cinemaset heb je? Ik heb de LX8300SA en daarop heb ik gisteren toevallig de firmware update geïnstalleerd, met een CD-RW. Gewoon het .BIN bestand uit het ZIPje op CD-R of CD-RW branden, in je speler doen en dan als het laatje weer open gaat de CD eruit nemen. Daarna nog wel een aardige tijd geduld hebben, want het duurt even voordat het apparaat klaar is met installeren.

De firmware update verbeterde trouwens wel wat dingen, maar er zijn ook dingen die er niet beter op worden (naar mijn mening). Het probleem dat de ondertiteling van DivX films er halverwegen mee ophoudt is opgelost. De ondertiteling wordt nu weergegeven als witte tekst op een transparante grijze balk, maar helaas is de tekst zelf ook enigszins transparant en daardoor soms erg moeilijk leesbaar. Verder heb ik nog weinig veranderingen gezien.