Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens MC60 - welk WAV formaat gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Helaas kon ik na lang zoeken niet echt de juiste antwoorden vinden. Noch in GoT, noch in de handleidingen etcetera.

Zoals jullie nu weten heb ik de Siemens MC60. Jawel, van de postbank. Nou probeer ik eigengemaakte WAV bestanden te downloaden naar mijn mobiel. Dat lukt! Maar helaas herkent mijn mobiele telefoon deze bestanden niet. Verkeerde type wav!!

Heeft iemand enig idee wat voor soort WAV ik moet gaan bewaren? Welke MhZ en samplerate enzo. Is het PCM, Microsoft, GSM, noem maar op...

Alvast erg bedankt!

Groeten
Maarten

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Google is je vriend. Ik kom op de volgende website uit: http://www.unrealforum.de...ve/index.php/t-99082.html En daar staat
du brauchst dazu das richtige format, welches folgendes ist:
Format: IMA ADPCM
Attribute: 8,000 kHz; 4Bit; Mono 3 KB / Sec
Overigens had je misschien een WAV bestand van je telefoon af kunnen halen en kijken wat voor eigenschappen die heeft.

edit:
Overigens: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren: "Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken."

[ Voor 31% gewijzigd door Daedalus op 02-11-2004 00:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Oh zeg, bedankt!
Zelf heb ik google ook als vriend, maar bij jou is ie wat aardiger. Dit had ik niet kunnen vinden ;-).

En een wav van mijn mobiel afhalen kan alleen via MMS en dat kost dan weer wat. Niet zo veel voor 1 keer, maar ik vond dat ik eerst goed moest zoeken en navragen.

groet
maaretn