Toon posts:

me huilt stapt schreeuwt blaat!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:(
ik had dus die probs met athlon ik heb alle tips gedaan die er stonden, maar nu blijkt dus hetvolgende...

ik p3 erin gezet... op BX WERKT RETE GOED :)

ik me nieuwe mobo Abit VA6 VIA dus, Zelfde Lock-ups als met Asus K7V

Conclusie: Videokaart-->Lockups met VIA chipset dus
(Creative g-force ddr)

Ik kan hier wel een aantal vieze woordjes gaan zetten maar doe ik maar niet :)

*****PIEP**********PIEP**********PIEP*****
*****PIEP**********PIEP**********PIEP*****

Nou heb ik dus de keus.

A
Ik breng morgen VIA chipset terug en ruil voor BX.

B
Ik breng morgen niets terug en haal me een Asus 8600 ddr g-force. (hopelijk werkt ie dan wel goed, ps ik kan me creative verkopen voor een redelijke prijs)

Wat kan ik het beste doen?

PLZ VOTE!!

A of B?

Verwijderd

A :) voor stabieliteit waar je van verzekerd bent. Aangezien je dit al getest hebt en alles goed liep.

Als je voor keuze B gaat dan heb je misschien nog steeds pech!

Gewoon ff wachten tot er een vet stabiel bordje uitkomt! Abit kwam geloof ik al weer met een nieuwe. Tot die tijd zou ik voor Keuze A gaan!

Sniper logged out!!!

Ps. kan iemand zien hoeveel messages ik gepost hebt? Ik namelijk niet.

Verwijderd

Diz, je hebt me toch niet serieus genomen toen ik zei dat je je PIII in je slot A moets duwen? Andersom gaat ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Jij zei dat dat moest,

plz geef ff antwoord op me vraag :P

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
ga terug neem je spulletje mee en probeer het daar.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Ruil je Video in! De v6800 DDR is VET! ik zelf heb de V6600 SDR (had toen te vroeg gekocht :()

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik denk niet dat de Asus ook maar iets verschilt met de Creative.
Je kunt inderdaad het beste wachten op de nieuwe Aopen, als je dat geduld hebt :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Ik zou effe wachten en een Via Appollo 133A kopen, dat is echt een cool chipset... En nog eens goedkoper dan die :r :r :ri820...

Verwijderd

^DIZ:

BravOman had in een K7V een Asus GeForce en dat werkt perfect zo te zien. Snel en stabiel. Misschien nog een optie? Je weet dat dat goed moet werken. Is ook Asus in Asus dus dan mag je dat ook sowieso verwachten.

In een andere post heb ik nog gespeeld met een i820, maar dat was zoals te lezen ook geen succes. Ik weet dus een beetje wat je meemaakt ;)

Nog even volhouden. En ik ga vast een post zien van je waarin staat dat het gelukt is.

Suc6

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:34
Ik zou er gewoon een BX in hangen, dat is een van de weinige chipsets voor thuisgebruik die 100% stabiel is.

/me heeft op stage nl wel stabiliteits probs gehad met de 750 van AMD, met de i810 en i820 van intel en met via chipsets ook wat probs, maar daar zat het volgens mij meer in die drivers voor de chipset.

Een zeer stabiel BX mobo is de p3b-f van Asus, een echt topbord

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:13
ff antwoordje op Sniper.. Ik keek ff, en het ziet ernaar uit je geen registered user meer bent.. vaag, kan je nog wel posten?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 19:38
geheimpje voor sniper en phreak: het zit 'm in de naam...
Pagina: 1