Toon posts:

Vervolg: adresbalk url route uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me dat ik nog 1 maal een topic begin aangezien mijn vorige was beantwoord en afgesloten en ik niet meer kan reageren. Voor degene die het verhaal niet kennen.

Mijn site bestaat gewoon uit htm pagina's dus geen frames. Nu zit ik met het volgende probleem, als ik in de op een link klik, die natuurlijk linkt naar een andere htm pagina, dan zie ik de route naar die link in de adresbalk.

Bijv. www.mijnsite.nl/nieuws/november.htm

Terwijl ik ten alletijden alleen www.mijnsite.nl wil hebben staan.
quote:
mokumstad schreef op 01 november 2004 @ 16:04:

Terwijl ik ten alletijden alleen www.mijnsite.nl wil hebben staan. Is dit op te lossen?
Met frames idd , zoals ^^ gemeld is. Maar of het de toegankelijkheid ten goede komt...
Maar zoals ik zei bestaat de site uit allemaal htm pagina's zonder frames, ik wil dus geen frames gebruiken. En als ik 1 frame wil aanmaken, vraagt hij steeds dat er geen cols en rows in staan.

Ik zet het volgende erin:

code:
1
2
3
<frameset cols="*">
<frame src="http://www.mijnsite.nl" name="main">
</frameset>

Maar dan krijg ik dus een soort melding dat dat niet kan een enkele frame aanmaken. Maar dat moet toch kunnen lijkt mij. Nogmaals tweakers sorry voor deze extra topic maar ik had geen kans meer om te antwoorden vandaar.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mijn notepad klaagt er niet over als ik een frameset met maar 1 frame aanmaak hoor ;)

en verder is en blijft dit een basic vraag, en zit je vorige topic niet voor niets op slot...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.