[Stealthdisk] Recovery werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• liquid-motion
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-02 23:45
Ik ben ontzettend dom geweest, door Windows opnieuw te installeren zonder eerst in Stealthdisk bepaalde mappen zichtbaar te maken. Resultaat: de "verborgen" mappen zijn verdwenen en ik kan ze niet meer zichtbaar maken! :(

Voordat ik Windows XP opnieuw heb geïnstalleerd heb ik eerst met gebruik van NTFSdos Pro alle mappen en bestanden van de C:\ via het 'move'-commando verplaatst naar c:\temp. Hierna heb ik met de originele Windows XP CD een nieuwe XP installatie op de schijf gezet.

Nadat ik terug kwam in Windows kwam ik erachter dat mijn mappen wegwaren! Na het opnieuw installeren van Stealthdisk werkte ook de recovery-optie niet (ondanks de bewering in de helpfile dat dit wel zou moeten kunnen)...

Wie weet hoe ik mijn data terug kan krijgen? Alle hulp is van harte welkom! Alvast bedankt.

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad, heb toen die @desk gemailt. Er is een toetsen combinatie die alle verborgen mappen kan opsporen. Ze wilden het mij niet geven omdat ik enkel gebruik maakte van een trial versie. Ik moest het eerst maar kopen.

Heb ze verteld dat dat geen manier van zaken doen is en dat ik op die wijze bedankte voor het product.

Al met al heb ik echte van alles geprobeerd maar kreeg ze niet terug en heb dus maar gewoon alles verwijderd.. Echt balen...

Dus als je een geregged versie hebt kun je ze eens proberen te verklappen wat die combinatie is.. wel even hier laten weten :P

ps. Ik gebruik zelf bestcrypt en die heeft me nog nooit problemen gegeven..

• liquid-motion
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-02 23:45
Zoals eerder gezegd, werkte de recovery optie voor geen meter.

Ik heb Runtime GetDataBack NTFS gebruikt en daarmee was het vrij makkelijk de data "te herstellen". Geeft dus meteen aan hoe goed Stealthdisk werkt... :+ Voortaan toch maar de hele zooi encrypten! >:)