Ja ik heb mij dit weekend begeven naar Mechelen waar het "International Tuning Salon 2004" plaatsvond. En natuurlijk had ik mijn digi-cam "Sony DSC-V1" me.
Over het resultaat van de foto's ben ik eigenlijk minder tevreden
. Ik heb misschien "te vaak" op auto-stand getrokken en veel te weinig op manueel. Maar zoals je wel zult merken bij sommige foto's is dat er overal wel licht is en ik denk dat dit voor digi-cams zeer moeilijk om vatten is waar ze juist op moeten focussen dan.
Anywayzz, tips & tricks voor op zo'n events te trekken mogen natuurlijk altijd gegeven worden, allé niet echt deze events maar zo'n omstandigheden.
Hier zijn al een deel foto's waarvan ik toch een beetje tevreden was. Ze zijn verkleind maar als je erop klikt kan je de orginele versie bekijken. 'k Hoop dat ze iets of wat aanstaan. Er zullen er waarschijnlijk nog wel volgen, maar deze vind ik "toonbaar" voor het moment. Van de +/- 125 foto's vind ik deze 20 wel kunnen.

Over het resultaat van de foto's ben ik eigenlijk minder tevreden
Anywayzz, tips & tricks voor op zo'n events te trekken mogen natuurlijk altijd gegeven worden, allé niet echt deze events maar zo'n omstandigheden.
Hier zijn al een deel foto's waarvan ik toch een beetje tevreden was. Ze zijn verkleind maar als je erop klikt kan je de orginele versie bekijken. 'k Hoop dat ze iets of wat aanstaan. Er zullen er waarschijnlijk nog wel volgen, maar deze vind ik "toonbaar" voor het moment. Van de +/- 125 foto's vind ik deze 20 wel kunnen.
[ Voor 8% gewijzigd door imp4ct op 01-11-2004 23:04 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600