PPS niet meer te openen na installatie SP2

Pagina: 1
Acties:

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:41

Steve79

wie weet!?

Topicstarter
Na het downloaden van SP2 kan ik geen mails meer openen met pps.
Ik heb nochtans pps viewer 2003 geherinstalleerd.
Bij het openen van een mail in pps zegt hij altijd om in configuratiescherm de mapopties aan te passen,wat volgens mij wel gebeurd is,
al mijn powerpointtoepassingen gebeuren langs de viewer.

Wie kan me helpen?

alvast bedankt

• Steve79

Steve79

wie weet!?

Topicstarter
anybody :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Er moet binnen een half uur antwoord komen op een maandagavonod? Kan je beter naar een betaalde helpdesk gaan, hier hebben we graag dat iedereen 24 uur wacht voor te kicken, zxoals uitgelegd in Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done :*

Zou je ondertussen even je hele posy kunnen verduidelijken want ik snap er niets van :o
  • hoe open je "een mail met PPS", of ook goed: PPS staat hier niet voor PowerPoint neem ik aan :?
  • open deur maar toch: welk OS?
  • maptopties; wat bedoel je precies? Welke foutmeldingen krijg je precies, op welk moment?
  • hoe open je het? Gaat het wel goed als je dubbelklikt vanuit verkenner cq. opent vanuit dialoogvenster?
  • "al mijn powerpointtoepassingen gebeuren langs de viewer", wat bedoel je daar mee? Je hebt en PPT en PPTviewer en hebt een of andere koppeling hiertussen gebouwd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Steve79

Steve79

wie weet!?

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik probeer het nogmaals, hopelijk nu wat duidelijker...... 8)7

Nadat ik windows SP2 heb geinstalleerd, is het voor mij niet meer mogelijk om met outlook express 6 e-mails te openen met daarin bijlagen in PPS formaat.

Ik heb in middels pps viewer 2003 opnieuw geinstalleerd,
maar ik krijg steeds de melding bij het open van mailtje met pps bijlage:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.maak een koppeling via het onderdeel mapopties in het configuratiescherm

Als ik dan bij mapopties kijk dan staat ppsviewer 2003 wel hieraan gekoppeld.

Ik heb het inmiddels al enkele keren op nieuw geinstalleerd,maar zonder resultaat!

wie heeft hier nog meer ervaring mee,of kan me helpen.

alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Aah, rechtstreeks vanuit OE. Vanuit de verkenner dubbelklikken gaat wel goed? Zet anders de settings eens met de hand goed in je register -> HKCR -> .pps of .ppt en dan spieken bij omliggende items.

Windows SP2? Ik neem aan dat je XP SP2 bedoelt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Gooi de pps extensie eens weg en installeer daarna het programma nog eens, wil het dan nog niet gooi de extensie onder mapopties nog een keer weg en draai daarna een tooltje zoals regsupreme om alle rotte extensies weg te halen. En dan nogmaals een keer proberen te installeren, succes :)

alternativ

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:23
Kijk in outlook express eens bij "tools", "options", "security" of daar niet toevallig aangevinkt staat de optie dat bijlagen niet opgeslagen of geopend mogen worden.
Windows vind namelijk dat dat niet mag na installatie van SP2.

• Steve79

Steve79

wie weet!?

Topicstarter
Bedankt voor de tips !

Het werkt weer.............

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Ik heb hier nu hetzelfde probleem, wat voor oplossing had de TS?

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

ik heb powerpoint viewer 97 Gedownload en die gebruik ik nu en die werkt.

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Pagina: 1