[alg]gratis Icoon-bibliotheken voor gebruik in programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Omdat ik een aantal programmatjes voor eigen gebruik gemaakt heb, ben ik nu op zoek naar een aantal iconen om het programma wat op te fleuren, de standaard windows-knip en plak icoontjes zijn nogal treurig.

nou is het nogal moeilijk om fraaie icoontjes te vinden, en op de sites waar ze fraaie icoontjes hebben worden ze voor een slordige 200 dollar verkocht.

om een idee te krijgen naar wat voor soort iconen ik zoek kun je even hier klikken.

voor de duidelijkheid: ik zoek dus geen windows desktop iconen, hier ben ik in mijn zoektocht al mee overspoeld.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 18:05
Niet echt een Stuffis Generalis topic lijkt me :)
Kijk eens rond op sites zoals Customize of deviantART en bijvoorbeeld een topicstart zoals van En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 34

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Lijkt mij ook een veel betere kandidaat in SA waar ik hem dus bij deze naartoe schuif :)

• Magic
  • Niet online
Dankje, ik kon het topic niet in een bepaald hokje plaatsen, vandaar dat ik dacht dat SG een logische keus was.

Op deviantart heb ik al gekeken, helaas zijn dit óf losse iconen en niet in een set, of zo onherkenbaar dat het gewoon onbruikbaar is in een programma. op customize.org zal ik nu even kijken, die ben ik nog niet tegengekomen in mijn zoektocht

• Magic
  • Niet online
Heeft iemand nog een idee?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Pagina: 1