Toon posts:

[XP] Foutmeldingen in Explorer en bij downloads*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik zal es vertellen wat het probleem is.
Mijn Pc is een Compaq presario S3650 met Windows XP
Ik wil me pc opstarten voer me wachtwoord in en nadat hij heeft gemeld dat ie mijn persoonlijke instellingen wil laden geeft hij de melding dat ik wordt afgemeld en hij sluit netjes weer af. Ik zag geen enkele mogelijkheid meer dan te kiezen voor System Recovery(F10) onder het compaq logo.Na deze fase hebben doorgelopen krijg ik de pc die ik nu heb waarop je niet kan downloaden, niet kan msnen en waardoor je constant op explorer de volgende foutmeldingen krijgt:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Favorieten\ is niet toegankelijk. Toegang is geweigerd.
Wie helpt me verder :( |:(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ben je wel eigenaar van die map(pen)??
To take ownership of a file or folder:

1. Open Windows Explorer, and then locate the file or folder you want to take ownership of.
2. Right-click the file or folder, click Properties, and then click the Security tab.
3. Click Advanced, and then click the Owner tab.
4. Click the new owner, and then click OK.

Wees consequent, maar niet altijd

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Presariotrip,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal regels opgesteld welke beschreven staan in de diverse FAQ's zoals die op GoT beschikbaar zijn :)
Kort samengevat zijn dit de drie belangrijke regeltjes:
  • Probeer het zelf eerst op te lossen en vertel in je topicstart wat je al geprobeerd hebt. Waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht, en wat heb je al bekeken. Wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen.
  • Lukt het dan niet zelf, kies dan een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijt. In Windows Operating Systems willen we daarnaast graag zien dat je het OS in je topic titel zet tussen vierkante haakjes (jaja - die tientallen topics in WOS met de Windows versie tussen haakjes is geen toeval ;) )
  • Vertel helder en duidelijk je probleem. Sinds wanneer heb je het en laat ons niet gokken naar feiten
Pas jij je topicstart nog even aan? :)