[Okee.. nog een keer.. want me vorige topic werd verwijderd :S]
Ik heb 2 US Robotics PCI kaarten in 2 PC's gestopt.. (US ROBOTICS HEEFT MAAR 1 SOORT PCI KAART!!!)
Ad-Hoc verbinding gemaakt.. Maar hij pakt niet de 100 (125)Mbs
Hij beweert 11 Mbs te zijn.. (HIJ HERKENT DUS GEEN 100 (125) Mbs!!
signaal sterkte is uitstekend.. en ik heb de nieuwste drivers van al me hardware!
Ik heb het hier niet over de bijgeleverde software.. en al zouw ik de software gebruiken dan doet de software hetzelfde als Windows XP doet alleen kan XP niet met een bepaalde encryptie omgaan.. maar dat is hier niet relevant!
Specs:
AMD 3200+
Windows XP SP2 (Schone instalatie ja!)
1 Gb geheugen op FSB 400Mhz
480 Watt voeding..
US Robotics PCI kaart
Meer info nodig dan hoor ik dat graag.. en sleut nou niet weer dit topic want ik ben ten einde raad..
Ik heb 2 US Robotics PCI kaarten in 2 PC's gestopt.. (US ROBOTICS HEEFT MAAR 1 SOORT PCI KAART!!!)
Ad-Hoc verbinding gemaakt.. Maar hij pakt niet de 100 (125)Mbs
Hij beweert 11 Mbs te zijn.. (HIJ HERKENT DUS GEEN 100 (125) Mbs!!
signaal sterkte is uitstekend.. en ik heb de nieuwste drivers van al me hardware!
Ik heb het hier niet over de bijgeleverde software.. en al zouw ik de software gebruiken dan doet de software hetzelfde als Windows XP doet alleen kan XP niet met een bepaalde encryptie omgaan.. maar dat is hier niet relevant!
Specs:
AMD 3200+
Windows XP SP2 (Schone instalatie ja!)
1 Gb geheugen op FSB 400Mhz
480 Watt voeding..
US Robotics PCI kaart
Meer info nodig dan hoor ik dat graag.. en sleut nou niet weer dit topic want ik ben ten einde raad..