DVD niet af te spelen op computer, wel op dvd speler tv

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-02 15:58
hallo, ik heb van iemand een gebrande DVD van het mert Arita, 4X DVD +R met hierop een film.

Ik heb deze DVD op verschillende computers in de DVD speler gedaan maar de comptuers kunnen deze DVD niet lezen, in Windows verkenner ziet hij hem niet, kan geen inhoud lezen, als ik op het schijfstation klik zegt hij plaats een schijf.
De DVD speler op de computer met de nieuwste firmware enz kan dvd dus niet lezen. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad, altijd alle DVD's, plus, of min, maakt niet uit, altijd kunnen lezen en afspelen, computer met Windows XP, DVD speler Aopen 16x48, en op andere computer ook geprobeerd Win 98 waarvan ik de verdere specificaties niet weet

Als ik de DVD in de dvd speler van de televisie stop, kan hij deze wel lezen en ook afspelen

Iemand een idee waarom ik deze niet kan lezen op de computer?

Search al gebruikt maar niks kunnen vinden waar ik iets mee kan

bvd

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

dat is inderdaad vreemd. andersom is een bekend probleem maar dit ???? gaat het om die ene schijf of heb je er structureel last van ?? anders zou ik het maar snel vergeten :)

• Ora et Labora
StuiTeR schreef op 01 november 2004 @ 21:32:
dat is inderdaad vreemd. andersom is een bekend probleem maar dit ???? gaat het om die ene schijf of heb je er structureel last van ?? anders zou ik het maar snel vergeten :)
Hoor van anderen dat het misschien een te oude DVD speler is die het nog niet kan lezen enz, koop binnenkort een DVD brander en kijken of die hem wel kan lezen, maar ben toch benieuw waar het aan kan liggen :)

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:54
waarschijnlijk 1 of andere (domme) beveiliging :r maar kweet da natuurlijk nie zeker

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Verwijderd

Misschien heeft het te maken met de regiocode. Heb hier een stand-alone die alles vreet. In de PC vreet ie alleen regio 2, als ik niks patch...

• Ora et Labora
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 02:07:
Misschien heeft het te maken met de regiocode. Heb hier een stand-alone die alles vreet. In de PC vreet ie alleen regio 2, als ik niks patch...
Ik heb wel eens vaker een DVD regio 1 gehad, kan hij wel lezen en afspelen, alleen kun je de computer maar 3 keer van regio veranderen....

En met firmware is dvd speler ook regiovrij...

Pagina: 1