[XP] slipstream maken en dmio.sys beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik heb hier van een originele HP XP SP1 cd een SP2 slipstream gemaakt en gebrand. Dit bewust met deze CD gedaan ivm met serials die anders weer niet werken.

Nou alles goed gegaan en gebrand en ik stop hem in mijn PC want er moest toch even een frisse install op........ helaas..... tijden het laden van alle bestanden voor de setup krijg ik de melding dat het bestand dmio.sys beschadigd is. Op GOT staat er weinig over en op google onder mdio.sys en slipstream krijg je geen vermelding....

Gewoon even de vraag bij jullie...... ligt het aan die HP "distro" of te snel gebrand ?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat voor HP XP SP1 CD was dit?

Ik kan me namelijk herinneren dat HP CD's levert waarbij de files eigenlijk encrypted zijn en je ze enkel met een tooltje kan uitlezen. Heb je al eens met 'extract' geprobeerd zo'n compressed file uit te pakken om te zien of het vervolgens een goed bestand wordt? :)

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
elevator schreef op 01 november 2004 @ 21:22:
Wat voor HP XP SP1 CD was dit?

Ik kan me namelijk herinneren dat HP CD's levert waarbij de files eigenlijk encrypted zijn en je ze enkel met een tooltje kan uitlezen. Heb je al eens met 'extract' geprobeerd zo'n compressed file uit te pakken om te zien of het vervolgens een goed bestand wordt? :)
Nog niet geprobeerd idd. Ik had ook het idee dat er ergens beveiliging op moest zitten maar wist even 1,2,3 niet waar. Iig..... ik ga het proberen ! Die HP-serials werken volgens mij ook niet op normale XP-cd's zoals OEM's die je bij de leverancier kunt bestellen.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)