Ik zocht gratis fotosoftware en pdf instr. boekjes.
Jammer.. kan ook al niet.
Ik maak geen reclame, maar volgens een bericht van een mod. moet ik eerst 10.000 regeltjes doorlezen en dan er achter komen dat juist hiu het verkeert heeft.
Nu weet ik ook wel dat dit geen fotoforum is, maar begin er dan ook niet aan .
Ik dacht dat een forum een open medium was.
Als je een scheet laat gooi je de boel al op slot.
Hou het dan op algemeen techniek.
Nu heb ik ook een keuze gemaakt, want op dutchphotozone.com en scanon.nl staan wel het geen wat ik nodig heb. Reageer eens wat meer op de vragen van de leden en gooi niet alles klakkeloos op slot.
Leden van tweakers beschouwen dit als je voor een deur staat van een vraagbank en de eigenaar gooit zonder pardon de deur voor je ogen dicht.
Komt niet zo leuk over.
Beste Tweakers... Ik wil niet zeuren maar wordt eens wat meer flexibeler.
Als ik zo het hele forum doorwandel staat het wel erg vol met slotjes en wijzigingen door mod. Is dat wel zo nodig ? saat ook erg onprof.
Bekijk het vraag en aanbod wat ruimer en denk niet alleen dat je het beter weet want daar jaag je erg veel mensen mee weg.
( jullie zullen dit ook wel weer gaan aanpassen of weggooien )
Ik hoop wel dat de boodschap over is gekomen.
Voor de rest blijf ik met veel plezier rondsurfen
Jammer.. kan ook al niet.
Ik maak geen reclame, maar volgens een bericht van een mod. moet ik eerst 10.000 regeltjes doorlezen en dan er achter komen dat juist hiu het verkeert heeft.
Nu weet ik ook wel dat dit geen fotoforum is, maar begin er dan ook niet aan .
Ik dacht dat een forum een open medium was.
Als je een scheet laat gooi je de boel al op slot.
Hou het dan op algemeen techniek.
Nu heb ik ook een keuze gemaakt, want op dutchphotozone.com en scanon.nl staan wel het geen wat ik nodig heb. Reageer eens wat meer op de vragen van de leden en gooi niet alles klakkeloos op slot.
Leden van tweakers beschouwen dit als je voor een deur staat van een vraagbank en de eigenaar gooit zonder pardon de deur voor je ogen dicht.
Komt niet zo leuk over.
Beste Tweakers... Ik wil niet zeuren maar wordt eens wat meer flexibeler.
Als ik zo het hele forum doorwandel staat het wel erg vol met slotjes en wijzigingen door mod. Is dat wel zo nodig ? saat ook erg onprof.
Bekijk het vraag en aanbod wat ruimer en denk niet alleen dat je het beter weet want daar jaag je erg veel mensen mee weg.
( jullie zullen dit ook wel weer gaan aanpassen of weggooien )
Ik hoop wel dat de boodschap over is gekomen.
Voor de rest blijf ik met veel plezier rondsurfen