We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Toch maar even de oplossing geven, het werd inderdaad gisteravond erg laat
Een upgrade van Veritas naar versie 9.1 en een nieuwe driverpack maakten het verschil. Het leek alsof de restore toen nog steeds niet begon, maar de tape startte na 45 minuten toch met spoelen en ik heb de data terug!
Topic kan wat mij betreft op slot.
Een upgrade van Veritas naar versie 9.1 en een nieuwe driverpack maakten het verschil. Het leek alsof de restore toen nog steeds niet begon, maar de tape startte na 45 minuten toch met spoelen en ik heb de data terug!
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
hmm....als je het om 10:42 hier post..waarom sms je mij dan om 6:50 wakker?
Verwijderd
het lijkt me dat de voor niks de upgrade hebt gedaan en dat je met de 9.0 versie gewoon te ongeduldig was. begrijpelijk overigensarjants schreef op 02 november 2004 @ 10:42:
Toch maar even de oplossing geven, het werd inderdaad gisteravond erg laat![]()