(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Op zijn vroeg's zie dat pas na een uur of 23:00 En anders morgen effe kijken.
Maar om daar nou een topic voor te openen?
Maar om daar nou een topic voor te openen?
[ Voor 28% gewijzigd door Br@m op 01-11-2004 19:48 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Ik zou zeggen, neem contact op met Eynstein
. Dit is niet iets waar eem buitenstaander iets zinnigs over kan zeggen, het kan namelijk veel verschillende oorzaken hebben. Onder andere dat hij nog niet is aangemeld bij de TPG, etc.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
misschien duurt het even voordat het pakketje in de server van TPG geladen is.. ik zou even wachten tot morgenvroeg om te kijken of code dan wel klopt. Is het morgen nog niet goed, natuurlijk even contact opnemen met eynstein. Dat zijn naar mijn mening geen verkeerde mensen die daar werken.
Hier staat tekst
Misschien heb je wel gelijk
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Mijn ervaring met Track & Trace is dat het altijd al was afgeleverd voordat het in dat systeem bekend was. Lekker waardeloos dus.
Ik wacht wel afChrissels schreef op 01 november 2004 @ 19:50:
Mijn ervaring met Track & Trace is dat het altijd al was afgeleverd voordat het in dat systeem bekend was. Lekker waardeloos dus.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Gewoon vanavond even kijken, zeker weten dat je hem wel vind.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Omdat er in dit topic een aantal keer 'misschien' en 'volgens mij' voor komt wil ik toch nog even bevestigen dat het zo is dat de website van TPG pas rond middernacht wordt geupdate. Vanaf die tijd kan je dus pas je bestelling terug vinden via de track&trace link die je hebt gekregen.
Je pakketje wordt pas ingescand op het sorteerstation, en dat is zoals gezegd, meestal pas laat in de avond/nacht. Kijk morgen ochtend nog maar eens. Het klopt heus wel.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Lijkt me eerder iets om of op te nemen met Eynstein of met de post. Buyers Zone handeld echter over de Frontpage en heeft geen enkele invloed op het verzenden van fysieke pakketjes via de post.
Topic gaat dus dicht.
Topic gaat dus dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()