Computer-Discount Randstad / RDC Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
Dit bedrijf stond gisteren nog onder RDC Computers in de Shop Survey, maar heeft na een negatieve reactie van mijn kant de naam gewijzigd naar Computer-Discount Randstad.

Van Longbeard kreeg ik een mailtje dat mijn negatieve reactie niet is gewenst omdat ik geen afgeronde bestelling bij de betreffende firma heb gehad.

Ik kan in de voorwaarden voor een post in de Shop Survey niet terugvinden dat je voor een "algemene indruk" en "service" een afgeronde bestelling moet hebben gedaan. Wel lees ik dat je alleen mag reageren op basis van eigen ervaringen en dat heb ik gedaan.

Zeker omdat na mijn negatieve melding ik twee onvriendelijke berichten van het bedrijf in kwestie heb ontvangen denk ik dat het belangrijk is dat anderen dit in de Shop Survey kunnen lezen, want zo hoort een bedrijf niet met (potentiële) klanten om te gaan.

Hier kun je de Shop Survey van de klant incl. mijn melding terugvinden. Het cijfer (4) voor Service is wegens de mail van Longbeard weggelaten.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4092

Hierbij de twee berichten van de Computer-Discount Randstad / RDC Computers:

1) Lekkere beoordeling op tweakers.net bedankt zeer lullig en laag bij de
grond.
JB (volledige naam is weggelaten uit privacy overwegingen)
www.rcdcomputers.nl

2) Gewoonweg zielig en u bent bij ons op de zwarte lijst gezet.
Alsmede ook bij een aantal van onze collega's veel plezier met het verder
Vergallen van Internet.
Zoek een andere hobby.

Graag hoor ik van anderen wat zij van deze houding van
Computer-Discount Randstad / RDC Computers vinden. Ook hoor ik graag of dit in de Shop Survey thuishoort of niet met onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 16:13
Ik vind dat je een beetje overdrijft. Dat de website er niet zo goed uit ziet en of functioneel is kan iedereen zelf zien. Over service kan je eigenlijk ook nog niet zo veel zeggen. Je weet immers nog niet of ze snel leveren en hoe de garantie afhandeling is. Je bent alleen niet tevreden over hun leveringsmethode. Maar ook daar maken ze geen geheim van.

Als klant kan je gemakkelijk zeggen dat je bijvoorbeeld een afhaal balie zou willen. Er zijn natuurlijk voor een bedrijf een aantal zaken waar ze dan rekening mee moeten houden.

1) Het mag niet overal, soms heb je een magazijn ruimte maar daar mag je dan geen "winkel" hebben.

2) Je moet extra personeel in dienst nemen om aan de betreffende balie te staan.

Ook over de verzend kosten hoef je eigenlijk niks te zeggen. Iedereen kan dat op de website zelf lezen en dan ook zelf de keuze maken wel/niet iets te bestellen.

Als je er nou iets besteld hebt en het product wordt niet of niet naar verwachting geleverd dan heb je natuurlijk een reden om in de shop survey te schrijven. Naar mijn inziens heb je dit nu niet. Wat trouwens niet weg neemt dat ik de reactie van het bedrijf kinderachtig vindt.

Voor zo ver mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit hoort dus zeker niet in Buyers Zone thuis.

Topic gaat dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.