Dit bedrijf stond gisteren nog onder RDC Computers in de Shop Survey, maar heeft na een negatieve reactie van mijn kant de naam gewijzigd naar Computer-Discount Randstad.
Van Longbeard kreeg ik een mailtje dat mijn negatieve reactie niet is gewenst omdat ik geen afgeronde bestelling bij de betreffende firma heb gehad.
Ik kan in de voorwaarden voor een post in de Shop Survey niet terugvinden dat je voor een "algemene indruk" en "service" een afgeronde bestelling moet hebben gedaan. Wel lees ik dat je alleen mag reageren op basis van eigen ervaringen en dat heb ik gedaan.
Zeker omdat na mijn negatieve melding ik twee onvriendelijke berichten van het bedrijf in kwestie heb ontvangen denk ik dat het belangrijk is dat anderen dit in de Shop Survey kunnen lezen, want zo hoort een bedrijf niet met (potentiële) klanten om te gaan.
Hier kun je de Shop Survey van de klant incl. mijn melding terugvinden. Het cijfer (4) voor Service is wegens de mail van Longbeard weggelaten.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4092
Hierbij de twee berichten van de Computer-Discount Randstad / RDC Computers:
1) Lekkere beoordeling op tweakers.net bedankt zeer lullig en laag bij de
grond.
JB (volledige naam is weggelaten uit privacy overwegingen)
www.rcdcomputers.nl
2) Gewoonweg zielig en u bent bij ons op de zwarte lijst gezet.
Alsmede ook bij een aantal van onze collega's veel plezier met het verder
Vergallen van Internet.
Zoek een andere hobby.
Graag hoor ik van anderen wat zij van deze houding van
Computer-Discount Randstad / RDC Computers vinden. Ook hoor ik graag of dit in de Shop Survey thuishoort of niet met onderbouwing.
Van Longbeard kreeg ik een mailtje dat mijn negatieve reactie niet is gewenst omdat ik geen afgeronde bestelling bij de betreffende firma heb gehad.
Ik kan in de voorwaarden voor een post in de Shop Survey niet terugvinden dat je voor een "algemene indruk" en "service" een afgeronde bestelling moet hebben gedaan. Wel lees ik dat je alleen mag reageren op basis van eigen ervaringen en dat heb ik gedaan.
Zeker omdat na mijn negatieve melding ik twee onvriendelijke berichten van het bedrijf in kwestie heb ontvangen denk ik dat het belangrijk is dat anderen dit in de Shop Survey kunnen lezen, want zo hoort een bedrijf niet met (potentiële) klanten om te gaan.
Hier kun je de Shop Survey van de klant incl. mijn melding terugvinden. Het cijfer (4) voor Service is wegens de mail van Longbeard weggelaten.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4092
Hierbij de twee berichten van de Computer-Discount Randstad / RDC Computers:
1) Lekkere beoordeling op tweakers.net bedankt zeer lullig en laag bij de
grond.
JB (volledige naam is weggelaten uit privacy overwegingen)
www.rcdcomputers.nl
2) Gewoonweg zielig en u bent bij ons op de zwarte lijst gezet.
Alsmede ook bij een aantal van onze collega's veel plezier met het verder
Vergallen van Internet.
Zoek een andere hobby.
Graag hoor ik van anderen wat zij van deze houding van
Computer-Discount Randstad / RDC Computers vinden. Ook hoor ik graag of dit in de Shop Survey thuishoort of niet met onderbouwing.