hp deskjet 640C driver cd

Pagina: 1
Acties:

• sanderennatasja
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 21:12
wie is er in het bezit van de hp deskjet 640C en heeft nog de originele driver cd, die hij/zij eventueel kan kopieeren en opsturen (tegen vergoeding) of effe op ftp zetten, ik moet bij een kennis deze printer op een usb poort aansluiten, als ik dan de drivers van hp.nl download is dit alleen voor paralelle verbinding, heb search/google etc. gebruikt, maar kan niets vinden

b.v.d.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Euhm

ik zie voor zowel Windows 98, 2000 als XP de USB drivers gewoon op de site van HP staan hoor. Gewoon naar hp.nl, dan naar ondersteuning en drivers, ff zoeken op deksjet 640, je kiest je OS, en pakt dan de juiste driver (onder 98 : die "prive gebruik" driver, 200 & XP moet je de "zakelijke" driver hebben)

• sanderennatasja
heb ik al gedaan, na installatie vraagt ie om paralelle of usb installatie, ik kies dan usb en ik krijg de melding "voor usb installatie moet u de installatie afbreken en de stappen volgen op het usb aansluit............."o.i.d., daar aangekomen heb ik volgens deze handleiding de cdrom of de installatie diskette 1 nodig, en die heb ik dus dan weer niet!!!!

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 20:12
Volgens mij moet je eerst de driver installeren en pas daarna de printer inpluggen in de usb poort, anders krijg je problemen. Heb dat wel volgens die volgorde gedaan?

• Magure
  • Laatst online: 04-02 12:00

Magure

Bla....

Zwelgje_76 schreef op 02 november 2004 @ 09:32:
Volgens mij moet je eerst de driver installeren en pas daarna de printer inpluggen in de usb poort, anders krijg je problemen. Heb dat wel volgens die volgorde gedaan?
Kijk, jij snapt het, eerst idd drivers installeren en dan pas het apparaat aansluiten :) Regel nr 1 in het aansluiten van USB Printers :Y)

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 20:12
Ben een ervaringsdeskundige... ;)

• sanderennatasja
werkt ook niet, ik moet voor de installatie begint al kiezen voor USB of parallel, kies voor USB en krijg melding dat ik de stappen in de handleiding...bla...bla....bla, en dus de cdrom of installatie diskette 1 nodig heb.

Verwijderd

sanderennatasja schreef op 03 november 2004 @ 19:43:
werkt ook niet, ik moet voor de installatie begint al kiezen voor USB of parallel, kies voor USB en krijg melding dat ik de stappen in de handleiding...bla...bla....bla, en dus de cdrom of installatie diskette 1 nodig heb.
Waarschijnlijk heb je de usb-drivers van het moederbord nog niet geinstalleerd. Een usb printer wordt altijd automatisch herkend en vervolgens wordt er gevraagd om drivers, als Windows deze niet zelf voorhanden heeft.

Verder zijn de drivers voor de usb-versie en de parallele versie meestal hetzelfde, tenminste voor Canon printers wel, bij HP durft ik het niet met zekerheid te zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 19:48 ]

Pagina: 1