Toon posts:

AVI over 2 CD's speelt niet af*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou niet weten waar ik het volgende moest plaatsen:

Luitjes,

Graag wil ik 'The Pianist' afspelen op de pc. De film staat op 2 gewone CD's en XP herkent 'm gewoon, zelfs titel en speelduur. Maar als ik 'm wil laten afspelen zegt 'ie dat ik BSplayer moet installeren. Gedaan, maar dan geeft 'ie een foutmelding: 'kan niet worden afgespeeld'. Zelfde bij Windows Media Player.

Wie heeft er een concrete oplossing?

Alvast bedankt!

Michiel

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
codec's geinstalleerd? OS? Specs? etc... standaard spul..

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Zeker een illegale .avi ofzo?
Sja, je moet codecs downloaden.

XViD, DiVX, AC3Filter, you name it.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Pianist op 2 gewone cd''s? dan heb je vast een (super)video cd.... gewoon de .mpeg oid in mediaplayer selecteren (of een vcd player gebruiken enzo).

oh..ik was niet de eerste ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Gully op 01-11-2004 18:54 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MicVis,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen en deze op allerlei plekken opgeschreven in de hoop dat je ze zou lezen. Helaas :P

Ik pak even de drie belangrijkste eruit:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. 'Film afspelen' is het doel - niet je probleem ;) Zet er daarnaast in Windows Operating Systems altijd het OS bij :)
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem is. Wat heb je zelf al geprobeerd en waar heb je al opgezocht om je probleem op te lossen.
  • Vertel altijd wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Heb je al eens in de Audio, Video & HiFi Forum of Software Algemeen FAQ gekeken? Hier staan genoeg dingen in over het afspelen van films en dergelijke
Ik ga je topic even verplaatsen naar Software Algemeen - daar is het beter op z'n plek. Kan jij je topic start nog even aanpassen? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen