Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect
Idd, miss iets duidelijker voor de TS:Jazzy schreef op 01 november 2004 @ 18:10:
Beeldschermeigenschappen, Thema kiezen.
Rechtermuisknop op je bureaublad->eigenschappen-> vormgeving-> bij 'venster en knoppen' kies je windows xp stijl...
Overigens kan ik mij niet voorstellen dat je dit niet via de search had kunnen vinden/ zelf ff zoeken in windows doet ook wonderen.......
en dan bij vensters en knoppen windows klassiek als stijl kiezen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Deze computer->eigenschappen->geavanceerd->instellingen voor prestaties kiezen en daar even de dingen bij de vinkjes lezen....unfor schreef op 01 november 2004 @ 18:14:
was het maar zo simpel jazzyik heb 't zelfde probleem, windows pakt de skin wel, maar de startbalk niet.
Verwijderd
maar wat moet je dan met die teletubbie kleuren?
Visuele stijlen op vensters en knoppen toepassen.Waypoint schreef op 01 november 2004 @ 18:16:
[...]
Deze computer->eigenschappen->geavanceerd->instellingen voor prestaties kiezen en daar even de dingen bij de vinkjes lezen....
Verwijderd
Uitvoeren>services.msc
dan even zoeken naar de service themes of theme en die op automatisch zetten als die dat nog niet staat.
Waarom zou je trouwens windows Teletubbie willen hebben? Classic = VEEL sneller.
Daarbij is het niet windows 98, maar het windows 2000 uiterlijk waar je nu tegenaan kijkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Wijnbo op 01-11-2004 18:22 ]
[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 01-11-2004 18:24 ]
Ik heb er maar 2 aangevinkt, voelt dan veel sneller aan. Maar volgens mij heeft de TS hier niets aan.Waypoint schreef op 01 november 2004 @ 18:16:
[...]
Deze computer->eigenschappen->geavanceerd->instellingen voor prestaties kiezen en daar even de dingen bij de vinkjes lezen....
rechtermuisknop op het startmenuknopje -> eigenschappen -> bovenste optie aanklikken en dan heb je weer je teletubbiemenu
Gewoon even XP reinstallen (over deze versie heen installeren), en t is opgelost.
GEAVANCEERD -> PRESTATIES (visuele effecten ed.) -> DOOR WINDOWS LATEN KIEZEN ! (of als je toch een snelle pc hebt: BESTE WEERGAVE)
OK
(het stond hier al eerder... maar is volgens mij over het hoofd gezien.. want dit is THE WAY... )
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
Fout 126 : kan opgegeven module niet vinden
al de rest heb ik ook geprobeert maar ook zonder succes ....
Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect
mij maakt het niet zoveel uit in principe, vind de klassieke style wel fijn, maar vind af en toe eens een ander themepje wel 's leuk.
zoals je ziet klopt die startbalk niet, en ja.. dit theme is lelijk, maar met andere themes doet winxp 'tzelfde..
Edit: zo te zien heeft de TS toch net een wat ander probleem als dat van mij, laat dat van mij maar vallen dan, tenzij er nog iemand snel een oplossing weet
[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 01-11-2004 19:08 ]
bij mij ziet het er nog iets anders uit dan op je screen , alle kaders , dus ook van IE en niet alleen de startbalk ziet er dus zo uit ...
en zover ik het mij kan herrineren is het ook sinds sp2 erop staat , waar kan ik deze verwijderen ?
Verwijderd
ehm je kan terug naar een back up net voor SP 2Mythix schreef op 01 november 2004 @ 19:12:
idd grappig dat iedereen denkt het te weten met hun simpele oplossingen ...![]()
bij mij ziet het er nog iets anders uit dan op je screen , alle kaders , dus ook van IE en niet alleen de startbalk ziet er dus zo uit ...
en zover ik het mij kan herrineren is het ook sinds sp2 erop staat , waar kan ik deze verwijderen ?
ik selecteer de datum klik op volgende , dan krijg ik een bevistiging , klik op volgende , er komt een zandlopertje dat na 2 sec weer weg is en er gebeurt nix meer ...
Verwijderd
Anders lees je de draad eerst ff418O2 schreef op 01 november 2004 @ 19:58:
rechtermuisklik op My Computer > Properties > Advanced > Performance - Settings -> Best performance
http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart
Mythix - welkom op GoT
Ik denk dat dit gedeelte uit je berichten het belangrijkste is:
Als je theme service niet wilt starten - zal je inderdaad geen themes hebben. Staat er hierover misschien nog foutmeldingen in je eventlog?Mythix schreef op 01 november 2004 @ 18:55:
markdking het theme staat op automatisch ik heb met rechts geklikt en starten gekozen, toen gaf hij deze fout :
Fout 126 : kan opgegeven module niet vinden
al de rest heb ik ook geprobeert maar ook zonder succes ....
Ele, verander de titel naar "[XP] Startbalk classic theme ipv. xp theme" oid.
[ Voor 56% gewijzigd door sdomburg op 01-11-2004 21:27 ]
Windows XP uiterlijk van 98 ==> [XP] Startbalk classic theme ipv. xp theme
"Windows XP uiterlijk van 98 ==> XP] Startbalk classic theme ipv. xp theme" bedoel jeG33rt schreef op 01 november 2004 @ 21:57:
U vraagt, wij draaien
Windows XP uiterlijk van 98 ==> [XP] Startbalk classic theme ipv. xp theme
Prutser!
Verwijder deze post maar om het topic niet te vervuilen
edit2:
stomme topicjatters, raak helemaal in de war
[ Voor 31% gewijzigd door sdomburg op 01-11-2004 22:07 ]
De vraag van unfor ging over z'n start balk - de vraag van de topicstarter ging echter over heel de theme service