[O&O Defrag] Kan geen verbinding maken (...)

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem met O&O Defrag V6 Professional:
Wanneer ik het programma opstart krijg ik de foutmelding: "Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd. (10061)" Waarna je gewoon in het programma komt, maar zonder enige harddrives en (bijna) alle menu-opties grijs.

Ik gebruik Windows XP Professional met SP2, O&O Defrag V6 Professional; Kerio Firewall (O&O Defrag heeft toestemming om te verbinden met 127.0.0.1; geen idee waarom-ie dat zou willen, maar toch)

Iemand die dit probleem kent, c.q. de oplossing weet?

Rail Away!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Al eens een eerdere versie geprobeerd v4 bv?? Die heb ik onder dezelfde specs en werkt hier prima

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:47

GreyGhost

Het is een spook

XP Sp2 firewall nog aanstaan?

(heb zelf ook v6 in combinatie met Kerio Firewall 4.0.16, werkt zonder problemen)

For I am grey, between the darkness and the light

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Kijk eens in msconfig of je de o&o service wel draait. Ik kreeg geen drives te zien nadat ik deze service uitschakelde. Inschakelen verholp de probleem.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Topicstarter
Cuno schreef op 01 november 2004 @ 23:17:
Kijk eens in msconfig of je de o&o service wel draait. Ik kreeg geen drives te zien nadat ik deze service uitschakelde. Inschakelen verholp de probleem.
Dat is m!
Dankuwel! Een beetje raar dat die service niet draait; kan me niet herinneren/voorstellen deze uitgeschakeld te hebben...

Rail Away!