Sinds ik mijn nieuwe mobo en cdrom heb installed wordt mijn brander niet meer als cd-speler herkend en is het voor windows een verwisselbare harddisk geworden. Hij komt ook niet mee in apparaatbeheer voor; wat moet ik nu doen? Ik moet uiteraard windows herinstallen, maar eerst moet ik nog een aantal belangrijke backups maken die ik vantevoren nog vergeten was. Wie weet hoe ik dit moet veranderen??
NIET ZO SCHREEUWEN, ZIE FAQ
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ergens bovenaan:Op maandag 01 januari 2001 15:52 schreef Bendertino het volgende:
sorry...maar eh waar staat het in de faq; ik kan het niet vinden
Ga niet schreeuwen om een oplossing. (schreeuwen? hoe doe je dat dan op een tekst-based discussie?) Door gebruik van hoofdletters schreeuw je.
EEN TEKST DIE ZO GESCHREVEN IS, is bloedje irritant, en je haalt er de woede van andere users mee op je hals. Af en toe ff wat DUIDELIJK maken, is wat anders; in dat geval accentueer je een bepaald stuk tekst.
Hou je dus aan de nettiquette, en let op je caps-gebruik.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Oh ja nou vooruit dan maar, maareh heeft niemand een oplossing? net effe windows opnieuw geïnstallerd maar dat haalt ook niets uit.
Verwijderd
<off topic mode>
He bendertino op 1100 MHz (tbird) haalo je wel wat meer dan 3,5 Mkeys. Op 1050 haal ik al 3,7Mkeys.
</offtopic mode>
Ik denk dat gewoon wat in je bios moet veranderen. Welk mobo heb je, welke brander??
Meer info PLZ!!!
He bendertino op 1100 MHz (tbird) haalo je wel wat meer dan 3,5 Mkeys. Op 1050 haal ik al 3,7Mkeys.
</offtopic mode>
Ik denk dat gewoon wat in je bios moet veranderen. Welk mobo heb je, welke brander??
Meer info PLZ!!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()