Toon posts:

[CS 1.6]Connection to Server timed out.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Ik heb sinds 2 weken ADSL en zit ook achter een router. Dus ik dacht..... laat ik Counter-Strike maar weer eens gaan spelen (heb het 3.5 jaar gespeeld met 56k, en toen steam kwam ben ik gestopt met CS).

CS werkt goed loopt goed en ik ben weer redelijk op mijn nivo terug maar tog heb ik een probleem:

Ik kan connecten naar de meeste servers maar als ik connect naar een server met de port 27015 dan blijft hij hangen op het "Validating Recourses" (of iets dergelijks, kan zo snel niet kijken want ik zit niet thuis) de laad-balk loopt dus niet door, dan geeft hij de error "Connection to Server timed out" terwijl de server wel gewoon up is 8)7.

In de router staat alles goed ingesteld want ik kan wel connecten naar andere servers met de port 27015 dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb Windows XP Pro (up-to-date)

Mijn PC Specs:
P4 2.8Ghz HT
ASUS P4P800 Deluxe
1024MB RAM
Sapphire Radeon 9800Pro
Creative SoundBlaster Audigy.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb het op IRC ook al gevraagt in verschillende CS channels maar daar hebben ze geen idee. Het forum van CS.nl helpt ook niet echt en op GoT kan ik ook nix vinden.

Alvast bedankt voor de reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 17:33 ]

Verwijderd

volgens mij zit de game port 27015 niet standaard dicht op een router, dus het ligt daar denk ik niet aan.

Draai je ook antivirus of een firewall? heb je de windows firefwall uit staan?

Delete de counter-strike map eens uit de steamapps\mailadres@mail.com\ folder eens en start daarna cs opnieuw op. hij download hem dan opnieuw. Dus configs opslaan.

Ik neem aan dat je niet met cheats speeld. Het kan zijn dat validating game recources ook kan zijn dat hij je config files en dergelijke checked. Ik weet het niet, maar er zit wel een valve anti cheat systeem in (VAC).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een firewall en virus scanner...daar ligt het niet, de windows firewall staat uit.

Ik heb die map weggegooit en opnieuw gedownload, probleem is er nog steeds.

en nee....ik speel neit met cheats.

Verwijderd

heb je al op het www.steampowered.com forum gekeken?