[Outlook98] Hangt op 'Bezig met afsluiten'? *

Pagina: 1
Acties:

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:53
Ik heb het volgende probleem: Zodra ik Outlook afsluit blijft deze hangen in " Bezig met aflsuiten" venster. Na een half uur staat deze hier nog op!!!!
Ik draai op een Winnt4 met Outlook 98. Als ik de externe postbusssen opnieuw toevoegen gaat het nog wel eens goed, echter in dit geval niet!!
SP6A al een opnieuw geinstalleerd en Outlook 98. Niks helpt.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• thegve
*schop*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

afsluitprobleem Outlook 98 > [Outlook98] Hangt op 'Bezig met afsluiten'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• thegve
Schopt maar es opnieuw, iemand misschien een idee?
Die link was "niet van toepassing". Het is gewoon de standaard outlook 98, draaiende op een windows NT4 systeem, die connect met exchange 5.5 op een windows 2000 server.
Het probleem doet zich alleen voor als er meerdere postbussen toegevoegd zijn.

Verwijderd

thegve schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:23:
Schopt maar es opnieuw, iemand misschien een idee?
Die link was "niet van toepassing". Het is gewoon de standaard outlook 98, draaiende op een windows NT4 systeem, die connect met exchange 5.5 op een windows 2000 server.
Het probleem doet zich alleen voor als er meerdere postbussen toegevoegd zijn.
Wij hebben dit zelfde probleem ook met outlouk 2000.
draaind op win 2000 en een win 2000 server. Het is alleen in 1 profiel. We maken gebruik van exchancge 5.5

In het vorige topic wat hier ook nog staat (outlouk 2000 blijft hangen met afsluiten) is er ook nog geen oplossing verschenen.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 15:38
Kheb het hier ook op me werk, alleen gebeurt het niet altijd, maar soms. FF CTRL+ALT+DEL en afsluiten, zit nix anders op.

Dit is win98 denk ik.

• thegve
Een nieuw profiel aanmaken wil inderdaad soms helpen. Net als postbussen opnieuw toevoegen etc. We zoeken alleen natuurlijk een oplossing. We hebben ook al een mailtje gestuurd naar de support van Microsoft, een reply'tje gekregen dat het in behandeling genomen is maar voor de rest zijn ze denk ik niet zo erg fanatiek om problemen met NT4/Outlook 98 te gaan oplossen.
Via de task manager (die kan je makkelijker vinden via rechterknop op taakbalk, task manager) kan je hem natuurlijk afsluiten, maar dat vind ik niet erg, vind jij niet erg, maar om nou een heel callcenter dat te gaan uitleggen.
Ik hoop dat er nog iemand een oplossing weet.
Edit:
Net weer een melding over gehad. Alle externe postbussen weggedaan. Profiel opnieuw aangemaakt. Archief bestand opnieuw aangekoppeld, gebruiker toch teleur moeten stellen. Ik heb echt geen idee hoe dit komt.

[ Voor 15% gewijzigd door thegve op 01-12-2004 11:14 ]

Pagina: 1