Surfnet Adsl

Pagina: 1
Acties:

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02 06:28
Heb ff gezocht op het forum of ik 'recenties' kon vinden, niet gevonden..
Maar zijn hier 'studenten' die een Surfnet Adsl aansluiting thuis hebben ? ( => http://www.surfsneladsl.nl/ )..

Ik heb nu adsl basic van Xs4all en die is 5 euro duurder dan het snelste abb. van Surfnet Adsl.

Mijn vraag is: Ik wil wel overstappen naar het snellere abb. voor minder geld natuurlijk, maar goooi ik hiermee mijn eigen ruiten in en ruil ik een 'goeie' verbinding in voor een 'slechte' verbinding of is er op Surfnet Adsl niets aan te merken.

Dank

Verwijderd

http://gathering.tweakers...%5BxFILTERS%5D=#hitstartl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 16:12 ]

• mrFoce
Daar was ik zelf ook al op gekomen.. Maar daar heb ik dus niets nuttigs kunnen vinden.

edit: en de meeste posts daar gaan zo'n 1 a 2 jaar terug. Dus denk dat er ondertussen wel het een en ander veranderd is

[ Voor 43% gewijzigd door mrFoce op 01-11-2004 16:15 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:35

lier

MikroTik nerd

gideon82 schreef op 01 november 2004 @ 16:07:
Heb ff gezocht op het forum of ik 'recenties' kon vinden, niet gevonden..
Maar zijn hier 'studenten' die een Surfnet Adsl aansluiting thuis hebben ? ( => http://www.surfsneladsl.nl/ )..

Ik heb nu adsl basic van Xs4all en die is 5 euro duurder dan het snelste abb. van Surfnet Adsl.

Mijn vraag is: Ik wil wel overstappen naar het snellere abb. voor minder geld natuurlijk, maar goooi ik hiermee mijn eigen ruiten in en ruil ik een 'goeie' verbinding in voor een 'slechte' verbinding of is er op Surfnet Adsl niets aan te merken.

Dank
Misschien werkt het beter als je op recensies zoekt (of zoek je iets recents) ?
Waarom overstappen ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• mrFoce
Overstapenn

Nu 60 euro -> 2 mbit down 0.4 mbit up
Dan 55 euro -> 8 mbit down 1 mbit up

Dat is het verschil

edit: en ik heb al 'gezocht' op recenties maar dan krijg ik 1 topic die niet eens hier over gaat..

[ Voor 33% gewijzigd door mrFoce op 01-11-2004 16:22 ]

Verwijderd

Ik denk dat ADSL sowieso wel een betrouwbare techniek is, ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat een ADSL-verbinding zo onbetrouwbaar is als bijvoorbeeld een chello verbinding in vroeger tijden. Ik zou behalve naar geld en snelheid ook een beetje naar de secundaire voorwaarden kijken, zoals FUP ( en niet zeggen FUP maar bij zoveel Gb krijg je toch een waarschuwing), newservers (binaries?) , mail en homepage. Zo zit ik nu zelf net bij speedlinq en de snelheid is perfect, maar ik kwam er naderhand toch wel achter dat ik vanwege bovengenoemde sec. voorwaarden liever weer bij xs4all lid was geworden, zoals ik vroeger was (voordat die !@#$!@KPN mij had afgesloten, al had een betalings achterstand daar wel wat mee te maken 8)7 )

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 11:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

gideon82 schreef op 01 november 2004 @ 16:20:
en ik heb al 'gezocht' op recenties maar dan krijg ik 1 topic die niet eens hier over gaat..
Zoek dan nu eens op "recensie" ipv "recentie(s)". Correcte spelling en enkelvoud willen allebei wel helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Freee!! op 01-11-2004 17:01 . Reden: Typo ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• mrFoce
zelf geef ik niets om nieuwsservers enzo ( weet dat xs4all een van de beste is van nederland , maar gebruik het noooit ). En ik doe het eigenlijk alleen maar de de 'upload' snelheid die 1 mbit is. Want dan kan ik lekker een game servertje draaien met veel mensen erop

Mail & Homepage geef ik ook niet om, gebruik ik niet. ik heb me gmail / studenten mail en de 'mail' van mijn website.

Je heb wel een punt bij je FUP. bij xs4all heb ik nog nooit een waarschuwing gehad. Zelfs niet toen ik 80 GB had gedownload in 1 maand en iets van 30 GB had geupload. ( dank aan p2p ;) ). Maar dat tijdperk heb ik wel gehad en extreem veel downloaden / uploaden doe ik niet meer. ( films download ik wel op school met een mb per seconde :) )

• mrFoce
Mr. Liu schreef op 01 november 2004 @ 16:34:
[...]

Zoek dan nu eens op "recensie" ipv "recentie(s)". Correcte spelling en enkelvoud willen allebei wel helpen.
http://gathering.tweakers...F72-XF73-XF76-XF8-XF9---A

geen resultaten gevonden

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 11:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Genoeg over surfnet en ADSL, maar inderdaad niks waarin ook het woord recensie voorkomt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• mrFoce
Maar als je bekijkt naar de 'post data' van die artikelen ( staat ook niemand in die zegt wat zijn bevindingen zijn van surfnet adls ) zul je zien dat je meeste artikelen uit 2002 / 2003 en zelfs niet een uit 2004 is. Dus die informatie is dusdanig verouderd dat 'ik' er niets meer aan heb

Verwijderd

Die verbinding is perfect, ik heb zo`n 2-8 mbitje sinds 2 weken of zo, bevalt prima, lage ping en goede snelheid
Pagina: 1