Toon posts:

gamebad voor fifa2005 en nba2005

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede gamepad voor fifa2005 en nba2005 en andere games van onder de 30 euro.
Ik heb in een winkel bij mij in de stad keuze uit:
Logitech Rumblepad II usb € 30.00
Logitech Dual Action Gamepad € 25.00
Saitek P880 Dualog gamepad usb € 26.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Nou ik zou zeggen koop er eentje :Y)

Wat wil je dat wij doen? De beste uitkiezen? Ik denk dat dat een persoonlijke keuze is, dus zou ik kijken welke het fijnste aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitecht Rumlepad II is echt een stoere. Werkt erg goed! Vooral die 2 games die je aanhaalde! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:03:
Ik zoek een goede gamepad voor fifa2005 en nba2005 en andere games van onder de 30 euro.
Ik heb in een winkel bij mij in de stad keuze uit:
Logitech Rumblepad II usb € 30.00
Logitech Dual Action Gamepad € 25.00
Saitek P880 Dualog gamepad usb € 26.00
GameBad? typo in topic titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm..persoonlijke keuze...ik kan ze niet uitproberen voordat ik ze haal dus wil ik graag horen welke het beste werkt met die spellen, ik weet dat hoe hij in de hand ligt een persoonlijke keuze is maar dat boeit me niet zo

en wat is er dan zoveel beter aan rumblepad2?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 17:11

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:28:
hmmm..persoonlijke keuze...ik kan ze niet uitproberen voordat ik ze haal dus wil ik graag horen welke het beste werkt met die spellen, ik weet dat hoe hij in de hand ligt een persoonlijke keuze is maar dat boeit me niet zo
Ik heb een kloontje gekocht van een PS2 gamepad bij E-Plaza. 10 Euro. Een Piranha ofzo ?
Perfect ding voor in ieder geval Fifa. 10 knoppen, 2 analoge sticks, trilfunctie (hoe heet dat op een gamepad ?).

Maar uit jouw rijtje ga ik ook voor de Rumblepad II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kheb die gamepads ff zitten nachecken, en er schijnt dus ook een draadloze versie van die Rumblepad II te zijn, onder de naam Logitech Cordless Rumblepad.
In de review van Bit-tech wordt de draadloze gamepad erg goed gevonden (geen lag ofzo), maar in een ander review spreekt men weer over lag en shit
Iemand ervaringen met de Cordless Rumblepad (is maar 8 euro duurder ofzo dan de Rumblepad II, en draadloos vind ik dan iets fijner, en deze oogt ook wat strakker ;))

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10 23:33

Ulti23

Quality Time

Ik speel zelf FIFA2005, en weet ik veel welke games nog meer PES etc. met de logitech dual action. Is dezelfde als een playstation 2 gamepad alleen zonder dat getril. Ik vind het beter spelen dan mijn ouwe sidewinder, die definitief een ereplaats heeft verdiend in mijn galerij. Ligt goed in de hand, fijne analoge sticks die niet gaan 'glijden als je wat zweet op je vingers/handen, compleet te configureren. Heerlijke gamepad dus :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YellowNeck schreef op 01 november 2004 @ 16:37:
Kheb die gamepads ff zitten nachecken, en er schijnt dus ook een draadloze versie van die Rumblepad II te zijn, onder de naam Logitech Cordless Rumblepad.
In de review van Bit-tech wordt de draadloze gamepad erg goed gevonden (geen lag ofzo), maar in een ander review spreekt men weer over lag en shit
Iemand ervaringen met de Cordless Rumblepad (is maar 8 euro duurder ofzo dan de Rumblepad II, en draadloos vind ik dan iets fijner, en deze oogt ook wat strakker ;))
Ten eerste heb ik niet echt een draadloze nodig, tenzij deze controller beter is als de gewone versie, hoe hij er uitziet boeit mij niet.
Ik speel zelf FIFA2005, en weet ik veel welke games nog meer PES etc. met de logitech dual action. Is dezelfde als een playstation 2 gamepad alleen zonder dat getril. Ik vind het beter spelen dan mijn ouwe sidewinder, die definitief een ereplaats heeft verdiend in mijn galerij. Ligt goed in de hand, fijne analoge sticks die niet gaan 'glijden als je wat zweet op je vingers/handen, compleet te configureren. Heerlijke gamepad dus
Is de rumblepad 2 niet de verbeterde versie? met trillen enzo, want hij ziet er wel hetzelfde uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.