MCE 2005 en NL gidsgegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 1.410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 07:06
Ik vind de televisie gids gegevens die MCE 2005 mij voorschotelt vreemd.
Zo zie ik morgen, dinsdag 2 november 2004 om 19:00; 'Man bijt Hond', dat lijkt te kloppen want dat is rond die tijd echter kijkend bij de 'details' zie ik: dat de 'original air date', 11-9-2000 is!!! (ja ik heb een Engelse versie van MCE, maar wel NL overal ingesteld, en dus ook/wel een NL gids)
ander vbld:
Netwerk, 2-11-2004, 20:30 lijkt een herhalilng te zijn van 9-10-2001!!
nog 1 om het af te leren, ook op een commerciele zender: GTST van 3 november (b)lijkt een herhaling van 15-5-2001.......
Nou vraag ik je.......
Zo kan ik ook wel 14 dagen gids vooruit 'programeren' :)
Heeft iemand anders dit ook?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
Dit was mij nog niet opgevallen.
Wel zijn er veel zenders waarbij er geen informatie beschikbaar voor is, zoals Discovery, ook erg onhandig.

Misschien dat er een alternatief is.

• kaajee
Redje......
Zou je eens willen kijken? Ben wel benieuwd nl.
thx

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04-2025
idd, ik heb b.v. maar van 3 zenders de informatie van de programma's, niet erg handig zo de tv gids.

heeft iemand een idee waneer alle zenders ondersteunt worden in mce2005

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
kaajee schreef op 01 november 2004 @ 15:58:
Redje......
Zou je eens willen kijken? Ben wel benieuwd nl.
thx
Ik heb het even gecheckt en ik heb hetzelfde.
Lijkt me niet helemaal goed te gaan dus de NL guide.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 12:57
mceguider?

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 20:15
Via een OEM heb ik te horen gekregen dat Microsoft het niet voor elkaar heeft gekregen alles op tijd af te krijgen. Er was (voor zover ik begrepen heb) zelfs sprake van dat er de eerste tijd helemaal nog geen EPG data zou zijn voor Nederland. Dat is dus gedeeltelijk wel gelukt. Die original airdate moet je je even niet teveel van aantrekken dus...

Bij mij hebben 14 van de 31 kanalen wel programma-informatie. Als je dat maar voor 3 dagen hebt, zoals Mighty_Mike is er echt iets niet in orde. Je kunt inderdaad (zoals kleefding zegt) zoland mceGuider gebruiken (zie voor info http://www.thegreenbutton.com/community/)

• kaajee
Nou, voor NL1, 2 & 3 zullen we nooit meer dan 3 dagen gids vooruit gaan krijgen vrees ik.....daar houd de NOB/NOS ons nog even van af (weet ik uit betrouwbare bron). (zie evt. ook de hele discussie/rechtzaak mbt tot de tv gids gegevens die de telegraaf een tijdje terug gevoerd heeft).
De rest (commerciele) zou wel mogelijk moeten zijn, maar ook daar vind ik de info beperkt, kijk maar eens op tvgids.nl, daar staat veel meer. Wellicht toch maar MCE Guider idd

Verwijderd

Ik krijg voor alle zenders (behalve dan dus discovery) gewoon de info, maar voor Nederland 1 2 en 3 dacht ik dat microsoft heeft gezegd dat ze daar een kortere periode voor aanhouden. (Dus niet de normale 2 weken)

• kaajee
ZIe mijn post hiervoor, krijg jij de GTST info dan wel goed? Die klopt bij mij bijvoorbeeld ook niet........

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 20:15
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:10:
Ik krijg voor alle zenders (behalve dan dus discovery) gewoon de info, maar voor Nederland 1 2 en 3 dacht ik dat microsoft heeft gezegd dat ze daar een kortere periode voor aanhouden. (Dus niet de normale 2 weken)
Ik heb voor die zenders toch echt informatie tot de nacht van 16 op 17 november hoor... :)

Verwijderd

Ik mis Discovery en daar baal ik HEEL ERG van. Welke postcode gebruik je daar voor?
Pagina: 1