Toon posts:

ATI X600 of 9800 Radeon Mobile?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben sinds een maand op zoek naar een laptop (zoals velen dat wel zijn), maar ik kan tot nu toe nog niet een echt besluit nemen.

Ik wil op de laptop ook vooral kunnen gamen op school en de videokaart erin moet niet onder doen voor de videokaart in mijn desktop (9800 pro 256mb) als dat zou kunnen. Het liefst moet de accu ook een behoorlijke tijd meegaan, dus een laptop met het centrino platform zou een optie kunnen zijn. Nu las ik ook ergens dat de AMD 64 processoren ook goed presteren en niet zoveel energie slurpen als de P4 processoren en de accutijd langer zou kunnen zijn afhankelijk van wat je doet.

Verder heb ik gelezen dat als ik een 9800 Radeon Mobile in mijn laptop zou willen dat ik bij Dell moet zijn, maar voor mijn gevoel is Dell geen optie :P Het liefst zou ik een laptop willen hebben met zo'n Onix Black tft scherm, maar ik zie deze schermen alleen maar bij laptops van Sony.

Ik werk bij de Mediamarkt in Den Haag en nu zag ik daar een keer een laptop (dacht van Microstar) met een ATI X600 grafische kaart. Nu vraag ik mij af of die kaart mooiere beelden kan leveren dan de 9800 Radeon Mobile of dat die kaart alleen maar sneller zou zijn vanwege Pci-express.

Kan iemand hier een antwoord op geven en zou iemand een ander merk kunnen noemen die hetzelfde soort tft schermen gebruikt als Sony?

Alvast bedankt :)