Sinds ik mijn nieuwe mobo en cdrom heb installed wordt mijn brander niet meer als cd-speler herkend en is het voor windows een verwisselbare harddisk geworden. Hij komt ook niet mee in apparaatbeheer voor; wat moet ik nu doen? Ik moet uiteraard windows herinstallen, maar eerst moet ik nog een aantal belangrijke backups maken die ik vantevoren nog vergeten was. Wie weet hoe ik dit moet veranderen??
Boeiûh
The f*cking search haalt ook niets uit, aangezien daar alleen maar wordt verteld dat winblows opnieuw installed moest worden, wat niet heeft geholpen.
The f*cking search haalt ook niets uit, aangezien daar alleen maar wordt verteld dat winblows opnieuw installed moest worden, wat niet heeft geholpen.
als je een via mobo hebt de via ide dr. (op)nieuw installeren of een andere versie daarvan.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
1) Crossposten wordt niet op prijs gesteld
2) Topics titles graag in lower case
2) Topics titles graag in lower case
Ja Femme ik weet het ik zal het voortaan ook niet meer doen en waarom is het nu weer een crosspost??
Er werd mij in mijn andere topic (crosspost?) om info gevraagd over mijn systeem:
Mobo: MSI K7T PRO 2A
CD-rom: Aopen 48x
CD-R: Matshita 4x schrijven (twee jaar geleden bij mycom)
Harddisk Quantum Bigfoot 4gig 5,25"
Harddisk gaf met vorige cdromspeler al problemen en heb hem aan het 2e ide kanaal gehangen samen met brander wat geen probs gaf. Met de nieuwe gaf de harddisk ook probs en winblows wilde hem niet herkennen, toen maar bij de cdbrander gehangen die het vervolgens niet meer als cdbrander doet. koppel ik de cdromspeler los dan wordt ie wel weer als brander herkend; (ik heb mijn backup dus kunnen maken). Het is dus een heel dilemma en de brander aan de harddisk als slave koppelen lijkt mij niet echt handig.
Help wie weet het.
Mobo: MSI K7T PRO 2A
CD-rom: Aopen 48x
CD-R: Matshita 4x schrijven (twee jaar geleden bij mycom)
Harddisk Quantum Bigfoot 4gig 5,25"
Harddisk gaf met vorige cdromspeler al problemen en heb hem aan het 2e ide kanaal gehangen samen met brander wat geen probs gaf. Met de nieuwe gaf de harddisk ook probs en winblows wilde hem niet herkennen, toen maar bij de cdbrander gehangen die het vervolgens niet meer als cdbrander doet. koppel ik de cdromspeler los dan wordt ie wel weer als brander herkend; (ik heb mijn backup dus kunnen maken). Het is dus een heel dilemma en de brander aan de harddisk als slave koppelen lijkt mij niet echt handig.
Help wie weet het.
Verwijderd
Verwijder de IDE busmaster controller eens uit apperaatbeheer.
Start dan opnieuw op en hopelijk "voor jouw dan" ziet hij alles weer correct.
Start dan opnieuw op en hopelijk "voor jouw dan" ziet hij alles weer correct.
Oké dan!!! Fantastisch man bedankt.
Ik leer op tweakers.net elke dag weer nieuwe dingen, zo ook dit weer, erg handig.
Ik leer op tweakers.net elke dag weer nieuwe dingen, zo ook dit weer, erg handig.
edit:
Hé iemand heeft mijn titel veranderd...Femme?!?!...maar ja het is maar goed ook, dan heb ik minder boze mensen op m'n dak. Die help met uitroeptekens had je eigenlijk wel mogen laten staan, anders vindt ik een titel niet af (als je om hulp vraagt tenminste.
Hé iemand heeft mijn titel veranderd...Femme?!?!...maar ja het is maar goed ook, dan heb ik minder boze mensen op m'n dak. Die help met uitroeptekens had je eigenlijk wel mogen laten staan, anders vindt ik een titel niet af (als je om hulp vraagt tenminste.
Pagina: 1