ha mensen,
IK ben weer eens toe aan een nieuwe pc, ik werk nu al een aantal jaartjes met een P3, ik merk aan de spellen dat het tijd word voor een nieuwe
Ik wil er zelf 1 gaan samenstellen maar weet nog niet genoeg over dit soort dingen. En daarom ben ik dus ook hier.
Ik wil een pc waarmee ik de laatste games aardig goed mee kan spelen.
Bijvoorbeeld Doom3, ik had een simpel videokaartje van 64mb mar die trok het totaal niet
IK heb al bij de "Best Buy Guide: editie september 2004" gekeken en aan de hand daarvan heb ik het volgende lijstje samengesteld:
----------------------------------------------------------------------------
Processor AMD Athlon 64 2800+ € 146,87
Moederbord Asus K8V SE Deluxe € 95,-
Koeler AMD Boxed Koeler
Geheugen TwinMos 512MB PC3200 DDR € 75,-
Videokaart ??
Geluidskaart Terratec Aureon 5.1 Sky € 69,-
Netwerkcontroller Marvell 88E8001 GbLAN
Behuizing Aerocool AeroEngine Jr. € 77,20
Voeding ATX - 250 Watt PSU - Aopen €32,73
Toetsenbord Logitech media Keyboard € 10,30 Db 18536
Muis Logitech MX510 Optical Mouse € 35,74
-----------------------------------------------------------------------------
Zoals je misshcien al merkt ben ik maar een arme student die aardig goedkoop een goede pc wil die er tevens goed uit ziet
Maar nu het belangrijkste, die videokaart.
IK weet daar dus eigenlijk vrij weinig van, dus daarom wil ik vragen wie weet welke videokaart het beste bij mij past.
IK ben weer eens toe aan een nieuwe pc, ik werk nu al een aantal jaartjes met een P3, ik merk aan de spellen dat het tijd word voor een nieuwe
Ik wil er zelf 1 gaan samenstellen maar weet nog niet genoeg over dit soort dingen. En daarom ben ik dus ook hier.
Ik wil een pc waarmee ik de laatste games aardig goed mee kan spelen.
Bijvoorbeeld Doom3, ik had een simpel videokaartje van 64mb mar die trok het totaal niet
IK heb al bij de "Best Buy Guide: editie september 2004" gekeken en aan de hand daarvan heb ik het volgende lijstje samengesteld:
----------------------------------------------------------------------------
Processor AMD Athlon 64 2800+ € 146,87
Moederbord Asus K8V SE Deluxe € 95,-
Koeler AMD Boxed Koeler
Geheugen TwinMos 512MB PC3200 DDR € 75,-
Videokaart ??
Geluidskaart Terratec Aureon 5.1 Sky € 69,-
Netwerkcontroller Marvell 88E8001 GbLAN
Behuizing Aerocool AeroEngine Jr. € 77,20
Voeding ATX - 250 Watt PSU - Aopen €32,73
Toetsenbord Logitech media Keyboard € 10,30 Db 18536
Muis Logitech MX510 Optical Mouse € 35,74
-----------------------------------------------------------------------------
Zoals je misshcien al merkt ben ik maar een arme student die aardig goedkoop een goede pc wil die er tevens goed uit ziet
Maar nu het belangrijkste, die videokaart.
IK weet daar dus eigenlijk vrij weinig van, dus daarom wil ik vragen wie weet welke videokaart het beste bij mij past.