Toon posts:

vraagje Soldier of fortune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu in level nyc3 en ik zit in een gebouw (hotel???)
maar ik kom weer eens niet verder....kan iemand my helpen.

bvd

Verwijderd

euhm, waar precies? Want zo kan ik je niet helpen...
je moet dan die lift deur (zilver kleurige metalen deur) hebben die in het begin nog niet open gaat.. ik weet alleen niet meer hoe die open ging..
iemand?

Verwijderd

Waarschijnlijk ben je op het punt dat je in een kamer het raam uitmoet (zo'n glazenwasser-bakkie in) en vervolgens via de richel naar rechts (als je met je rug naar het raam staat). Ff blijven volgen en dan kom je bij het raam van een kamer waar ze gijzelaars vasthouden. Als je hier de badguys ff voor der flikker schiet kan je weer verder. Suc6 !!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 00:01 schreef Snokkie het volgende:
Waarschijnlijk ben je op het punt dat je in een kamer het raam uitmoet (zo'n glazenwasser-bakkie in) en vervolgens via de richel naar rechts (als je met je rug naar het raam staat). Ff blijven volgen en dan kom je bij het raam van een kamer waar ze gijzelaars vasthouden. Als je hier de badguys ff voor der flikker schiet kan je weer verder. Suc6 !!
Het raam waar ik uitga heeft zo een looptrap en ik snapt er helemaal niets van....ik weet niet wat ik moet doen.......btw onderaan de trap staan 2 agenten met een auto als een soort blokkade.......pleaze help :'(

Verwijderd

Hmm, volgens mij weet ik dan wel waar je nu zit...loop naar beneden via die brandtrap etc, dan zie je links die agenten staan met die "roadblock" en voor je staat een bouwval, en daar moet je in....
edit:
Moet rechts zijn natuurlijk, beetje moe aan het worden denk ik

Let wel op, want de bad guys zitten achter van die houten planken etc en maaien je aardig snel neer....gewoon zoeken naar een trap ed. Het is niet heel moeilijk te vinden en ik weet ook niet waarom je vast zit, maar ja....

succes, vooral met de eindbaas >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 01:04 schreef CommDante het volgende:
Hmm, volgens mij weet ik dan wel waar je nu zit...loop naar beneden via die brandtrap etc, dan zie je links die agenten staan met die "roadblock" en voor je staat een bouwval, en daar moet je in....let wel op, want de bad guys zitten achter van die houten planken etc en maaien je aardig snel neer....gewoon zoeken naar een trap ed. Het is niet heel moeilijk te vinden en ik weet ook niet waarom je vast zit, maar ja....

succes, vooral met de eindbaas >:)
In die bouwval ben ik al eens geweest maar niets kunnen vinden, ik probeer et nog eens
Thanx

Verwijderd

Staat als het goed is, ergens een trapje ofzo, of via een muur ed.... is alweer zo'n tijd geleden :P

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Probeer de deur bij de gele plant bovenaan de trap.

:)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 01:07 schreef CommDante het volgende:
Staat als het goed is, ergens een trapje ofzo, of via een muur ed.... is alweer zo'n tijd geleden :P
Ik kom echt geen steek verder.....echt kut maar ik ga nog ff proberen en anders ga ik gewoon ff stoppen met spelen.......

Verwijderd

hehe, dat wil ook wel eens werken..als je je savegame naar me opstuurt kan ik je wel verder helpen (geen zin om nu nog ff paar uur te gaan SoF-fen)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 01:15 schreef CommDante het volgende:
hehe, dat wil ook wel eens werken..als je je savegame naar me opstuurt kan ik je wel verder helpen (geen zin om nu nog ff paar uur te gaan SoF-fen)
Is niet meer nodig.....ik moest van de brandtrap naar de overkant springen (nooit eerder aan ged8) maarja ik ga weer verder spelen....thanx anyway....en als ik weer wat heb...lezen jullie het weer mzzl
Pagina: 1