[win2k] licentie code wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 08:04
is de licentie code naderhand nog te wijzigen in win2k?
hier is een pc geinstalleerd met een andere licentie code dan de officiele die ze hadden. maar die was even niet bij de hand, dus is er een illegale gebruikt...
is dit nou nog te veranderen? voor xp weet ik het wel, maar voor win2k heb ik nog geen keychangers kunnen vinden.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:26
sysprep gebruiken, is op de MS site te vinden.

• sharkzor
DJSmiley schreef op 01 november 2004 @ 11:57:
sysprep gebruiken, is op de MS site te vinden.
ben ik nu ook achter ja... vind altijd een oplossing nadak gepost heb 8)7
en het maakt dan niet uit hoelang ik ervoor gezocht heb

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je dan voortaan voor de grap eens opnemen waarop je gezocht hebt? Als ik namelijk je topic zo lees dan blijkt er geen enkel initiatief uit en ik kan me niet voorstellen dat je zelf niets probeert :)

Door simpelweg even in je topic op te nemen waar je al op gezocht hebt en wat je al gevonden hebt zou je dit foute beeld van jou voor mij kunnen corrigeren :)

• sharkzor
zoals ik al gezegd had, ik heb wel gezocht... blijkbaar moet ik dat bij elk topic duidelijk erbij zetten.. zucht...

ik heb gezocht op illegale sites en p2p programma's naar keychanger en serial changer, maar daar vind je dus niks op.
google ook niet (change windows 2000 serial en meer van die dingen)
programma's die alleen bedoelt zijn voor het veranderen van het serial bestaan gewoon weg niet. komt vast omdat win2k geen restricties legt op illegale bekende serials zoals winxp dat doet. vandaar dit topic, omdat ik niet wist waar ik het dan moest zoeken.

totdat ik me sysprep herinnerde waarmee het dus uiteindelijk wel kan.

Ik vind deze reactie dus totaal onterecht

[ Voor 25% gewijzigd door sharkzor op 01-11-2004 21:12 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
Elevator vraagt je alleen naar de keywoorden waarmee jij gezocht hebt, dat is toch niet zo erg? Als je deze nu even duidelijk had gegeven, dan hadden wij je mischien tips kunnen geven zodat je de volgende oplossing wel met hulp van google kan vinden :).
Pagina: 1