Speedtouch 580 of 580i. Wat is het verschil :? ?

Pagina: 1
Acties:

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Ik werk in een telecom winkel dat de Primafoon heet. Laatst zat ik eigenlijk zo te kijken wat er nou kwa specificaties voor die 580(i) stond. We verkopen ze namelijk zowel voor isdn en voor analoog(PSTN).
Met de normale ethernet modem en de multi pc modem heb je er wel verschil tussen. Dat zie je op de doos dat als tie voor isdn is staat er een "i" achter maar op de verpakking staat dus de "i" tussen haakjes.
Maar ik dus even goed kijken en zie dus dat die draadloze modem dus zowel voor ISDN is en voor PSTN.

Maar dan vraag ik me dus uiteindelijk af of dat mogelijk is dat je de verschillende modems door elkaar heen kunt verkopen in consument oogpunt ( 580(i) )?

Self reflection is the school of wisdom

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dus ... je bent verkoper, maar weet niet wat je verkoopt?

Wie is de leverancier van die speedtouch dingen (alcatel?)? Probeer hun site es, of bel ze anders ....

Het is je werk toch??

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Hij kan het dan wel niet weten, maar hij doet tenminste wel de moeite om te willen weten. Iets dat je van veel verkopers niet kunt zeggen, immers zij verkopen lucht met een krokant korstje...

Afin, check de site eens van Speedtouch. En bekijk de specs eens, misschien dat je er wijzer uit wordt.

Verwijderd

De speedtouch waren van alcatel maar een aantal jaar terug heeft Thomson deze overgenomen van hen.

http://www.speedtouchdsl.com/

en dan
http://www.speedtouchdsl.com/prod580.htm

kan je de verschillen vinden en hoe in contact met hen te komen.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
vleppyniles schreef op 01 november 2004 @ 10:29:
Hij kan het dan wel niet weten, maar hij doet tenminste wel de moeite om te willen weten. Iets dat je van veel verkopers niet kunt zeggen, immers zij verkopen lucht met een krokant korstje...

Afin, check de site eens van Speedtouch. En bekijk de specs eens, misschien dat je er wijzer uit wordt.
offtopic:
heel erg bedankt voor het begrip dat je maar weinig krijgt van klanten

Daar heb ik dus al gekeken. En daar staan dus dezelfde specificaties die ook op de doos staan. Alleen werkt dat dus ook voor thuis als iemand isdn heeft en wij hebben "geen modem" meer voor isdn maar wel voor pstn.
Zou dat dan gaan werken?
En op de site van http://www.informatique.nl/ staat dat ze allebij nog is verschillend in prijs zijn ook ( is helemaal belachelijk :? ).

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Helaas heel typerend voor een Primafoon winkel om niet te weten wat er nu verkocht wordt, gelukkig zijn er blijkbaar toch nog verkopers die wel willen weten wat hij/zij nu eigenlijk verkoopt.

Maar als verkoper kun je deze informatie toch gewoon bij je leverancier halen, in dit geval zal dat Alcatel zijn :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

_Dune_ schreef op 01 november 2004 @ 10:41:
Helaas heel typerend voor een Primafoon winkel om niet te weten wat er nu verkocht wordt, gelukkig zijn er blijkbaar toch nog verkopers die wel willen weten wat hij/zij nu eigenlijk verkoopt.

Maar als verkoper kun je deze informatie toch gewoon bij je leverancier halen, in dit geval zal dat Alcatel zijn :)
Sinds een jaar of 3 is alcatel niet meer de leverancier nog eigenaar van de speedtouch modems. Dus bij goed lezen merk je dat de leverancier Thomson is.
Daarbij ken ik meer winkels die bepaalde producten verkopen en niet weten wat ze verkopen, dus het geldt niet alleen voor primafoon.

@ts

Inderdaad is er een verschil qua prijs tussen de isdn en de analoge
waar je eens op moet letten is de product sticker op de doos, hier staat vaak wel Annex A of Annex B op.

Annex A: Analoog
Annex B: ISDN

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:20:
[...]

Sinds een jaar of 3 is alcatel niet meer de leverancier nog eigenaar van de speedtouch modems. Dus bij goed lezen merk je dat de leverancier Thomson is.
Daarbij ken ik meer winkels die bepaalde producten verkopen en niet weten wat ze verkopen, dus het geldt niet alleen voor primafoon.

@ts

Inderdaad is er een verschil qua prijs tussen de isdn en de analoge
waar je eens op moet letten is de product sticker op de doos, hier staat vaak wel Annex A of Annex B op.

Annex A: Analoog
Annex B: ISDN
Wat houdt dat Annex A/B in dan?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
i = ISDN

Andere is analoog ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Laat ik de vraag anders stellen.

Wat houdt Annex A of Annex B in ten opzichte van de Speedtouch 580(i) als op de site van Speedtouch geen "i" bij het product zelf wordt geschreven?

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Kicking

• Ventrigo
  • Niet online