Ik heb een pc (celeron 300A op 4.5x 103 mhz) en 2 hd's. 1 seagate 17 gb (werkt perfect) en 1 quantum 10 gb. Zo'n fireball. Af en toe valt mijn fireball plotseling uit en daarna gaat ie direct weer aan. Je hoord de toeren afnemen en vrijwel direct daarna gaat hij weer spinnen. Dit gebeurd vaak een paar keer achter elkaar en daarna doet hij het meestal weer een tijdje goed. (Gebeurd trouwens maar zelden) Is dit een voedings probleem ? Ik heb een 250 W voeding en zeer veel in mijn bigtower hangen (ook aan koeling etc) Of kan die hardisk niet met de 103 bussnelheid over weg ? (de seagate wel?) Of is die hardisk gewoon defect ? Ik heb namelijk niet zo'n zin om hem naar quantum op te sturen want die reageren nooit en ik weet niet of hij wel echt defect is.
Maakt die HDD ook rare tikgeluidjes als die uitvalt? Dat duidt er namelijk op dat hij spoedig de geest zal geven... (had ik ook)
Das lekker. Ik ga gelijk alles backuppen en naar de leverancier toe Bedankt voor t antwoord.
Verwijderd
Miischien overbodig, maar zitten de stroomkabels goed in het connectortje.
Komt ook nog wel eens voor. Zou, als je dit nog niet gedaan hebt, sowieso even checken.
Komt ook nog wel eens voor. Zou, als je dit nog niet gedaan hebt, sowieso even checken.
De kabels zitten er goed in... zelfs andere kabels geprobeert
Funprice zei dat ik het nog maar ff moet afwachten wat er gebeurd. Ze kunnen met dit vage defect namelijk niets. Dus ff afwachten of ie binnenkort crashed. Heeft iemand nog tips om je hd zo snel mogelijk te laten crashen zonder dat de garantie vervalt
Ik vind het wel lastig. ik kan nu geen belangrijke data erop zetten.
Funprice zei dat ik het nog maar ff moet afwachten wat er gebeurd. Ze kunnen met dit vage defect namelijk niets. Dus ff afwachten of ie binnenkort crashed. Heeft iemand nog tips om je hd zo snel mogelijk te laten crashen zonder dat de garantie vervalt
Ik vind het wel lastig. ik kan nu geen belangrijke data erop zetten.
funprice zegt dat ze nix kunnen met dit vage probleem?!?
Je moet gewoon een nieuwe krijgen. Ik heb dit ook gehad met een maxtor harde schijf. Ging naar norrod en kreeg gelijk een nieuwe mee. Harde schijven staan onder een goede garantie (3 jaar vaak wel geloof ik..) en je moet volgens mij een nieuwe krijgen.
Problemen met harde schijven zijn namelijk altijd wle vaag te noemen.
Hij doet het, of hij doet het niet. Er tussenin is vaag ....
Je moet gewoon een nieuwe krijgen. Ik heb dit ook gehad met een maxtor harde schijf. Ging naar norrod en kreeg gelijk een nieuwe mee. Harde schijven staan onder een goede garantie (3 jaar vaak wel geloof ik..) en je moet volgens mij een nieuwe krijgen.
Problemen met harde schijven zijn namelijk altijd wle vaag te noemen.
Hij doet het, of hij doet het niet. Er tussenin is vaag ....
Pagina: 1