Toon posts:

Corrupt files na downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het downloaden van gecomprimeerde Bin files heb ik tegenwoordig veel problemen met corruptebestanden. Ik weet niet precies wat ik hier tegen zou kunnen doen, ik heb al bij andere downloads het opnieuw gedownload, maar steeds hetzelfde probleem bij gecomprimeerde bestanden.

zou dit mede aan mijn RAID 0 set kunnen liggen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iets meer info zou wel extreem zinvol zijn. Bijvoorbeeld, heb je enkel corrupte files met gedownloade files en waar download je de files vandaan (http, ftp, usenet, ...?). Gebruik je een downloadmanager?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van Shareaza 2.0
Onder meer om Bittorrent files te downloaden.

Ik geloof dat het van een IRC server af kwam.

En btw, het is een gecomprimeerd bin. en cue bestand verdeeld in zo'n 52 stukken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nogmaals de vragen van DataBeest in "Corrupt files"
Heb je het alleen met shareaza en niet FTP/HTTP/etc?

Een enkel bestand kan natuurlijk best corrupt zijn; 'you get what you pay for'. Als ook FTP etc; check je hardware en drivers (ook geheugen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Thx,
Niet echt opgemerkt, tot nu toe alleen gezien met shareaza..
heb al tijdje vreemde problemen, of het nou het geheugen is of niet, ik krijg soms bij kopiëren van bestanden prompt een blauw scherm. ik heb hierbij de voltage naar 1.9v moeten brengen en nu draait ie geloof ik net op het randje van crashen.

Ik zal het ook vragen op hardware forum...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 10:07 ]

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 14:58
Zomaar een vraag, is het via FTP gedownload en heb je Chello? ik heb deze problemen namelijk ook sinds ik bij chello op FTP verkeer gecapped word op 40 kbps..

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 20:56
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 09:34:
....
zou dit mede aan mijn RAID 0 set kunnen liggen?
Dat was ook het eerste wat bij mij op kwam. Ik heb hetzelfde probleem als jij, voornamelijk met .bin en .rar bestanden die bijvoorbeeld 500-800MB zijn. Nagenoeg elke keer corrupt. Ik gebruik zelf alleen E-Mule. De partitie waarop ik de bestanden binnenhaal staat op een Raid 0 array.

Ik had dit met m'n Abit AT7-MAX2 met VIA chipset en Highpoint HPT 374 controller, maar nu nog steeds op m'n DFI Lanpartu UT 250 met nF3 chipset en nVidia raid.

Lijkt me dat het probleem dan niet driver gebonden is

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke virusscanner draai je?

of nog beter, schakel eens je virusscanner uit, want dit kan het ook zijn.
heb ik ook gehad namelijk

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Jup ik heb Chello classic...het is een bittorrent file, dus zal vast van een ftp af komen.

btw, films en docu's gaan makkelijk alleen die gecomprimeerde bestanden..

add> Ik draai MCafee 2005

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 10:10 ]

Pagina: 1