Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Als je dan vervolgens handmatig 'Explorer' start - is je probleem er dan nog steeds?
Heb je toevallig een AVI / MPG / ... ander soort media bestand op je desktop staan?
Heb je toevallig een AVI / MPG / ... ander soort media bestand op je desktop staan?
Hey ik heb hier ook last van gekregen sinds ik sp2 heb upgedate het is erg irritant
want verkenner kan je niet starten, deze computer niet of hij komt al explorer heeft ongeldige bewerking uit gevoerd..
ik hoop dat iemand hier een oploassing voor heeft
trouwens in veiligheid modus werkt het wel gewoon goed
kan wel overige programma's tarten zoals internet explorer enzo maar voor de rest msn en kan fifa 2005 spelen van mijn desktop maar kan niet verder de pc op
ik hoop dat iemand het weer alvast bedankt
want verkenner kan je niet starten, deze computer niet of hij komt al explorer heeft ongeldige bewerking uit gevoerd..
ik hoop dat iemand hier een oploassing voor heeft
trouwens in veiligheid modus werkt het wel gewoon goed
kan wel overige programma's tarten zoals internet explorer enzo maar voor de rest msn en kan fifa 2005 spelen van mijn desktop maar kan niet verder de pc op
ik hoop dat iemand het weer alvast bedankt
voor een tijdelijk probleem heb ik de oplossing gevonden
als de pc opstart ga je naar taak beheer en dan explorer.exe sluiten en dan nieuwe taak starten explorer.exe en dan lukt het allemaal wel
als de pc opstart ga je naar taak beheer en dan explorer.exe sluiten en dan nieuwe taak starten explorer.exe en dan lukt het allemaal wel
Inderdaad een tijdelijke oplossing.... helaas heb ik niet meer gelegenheid gehad het nog eens te proberen (bijv. eerst wat programma's verwijderen of zo). Zodra ik het weer probeer meld ik het ff.Bikkel-Rulez schreef op 06 november 2004 @ 11:55:
voor een tijdelijk probleem heb ik de oplossing gevonden
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.