Toon posts:

[XP] Software slipstreamen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om verschillende software te slipstreamen bij je windows XP cd zodat de instalatie van windows xp die software zelf voor mij instaleerd.
Ik wil dus bijvoorbeeld office 2003 al geinstaleerd hebben als ik windows Xp opnieuw heb geinstaleerd. ook andere software als mogelijk is, enkele voorbeelden: eDonkey2000, mIRC, Speedfan, MSN6.2 enz...

(Als dit mogelijk is) ik neem aan dat het dan niet allemaal op 1 cd past, is het dan mogelijk om op een bootable (maken als mogelijk) DVD te branden en dus vanaf de DVD te instaleren.

Ik heb overal (FAQ, search, Google enz..) gezocht maar kon geen antwoord vinden, ik hoop dat er iemand met een possitief antwoord komt :*)

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
sjow :r 8)7

ik even adem gehaald en meteen antwoord gekregen :*) ik sta versteld van de snelheid waarop je antwoord gaf, of is dit een soort bot .. ?
ik kon het niet laten om deze reply te posten, ik zal eens snel gaan kijken!

bedankt

edit: ik zag die topic niet staan, en heb blijkbaar gezocht op verkeerde naam, excusses voor het openen van nieuwe topic |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 08:02 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Nee hor, dat is geen bot, dat is gewoon een echt mens ;)
Maareh, er zijn hier nogal veel mensen en het topic bestaat zeg maar al een tijdje, vandaar de snelle respons; een inkoppertje so to say :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
mooi :9

maar wat mij nog niet duidelijk is, kan ik dan een dvd gebruiken? want ik ben van plan om een heleboel software erin te gooien :+ ben namelijk te lui om alles steeds weer opnieuw te hoeven instaleren O+

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Jahor, waarom zou dat niet kunnen? Gaat gewoon op dezelfde manier!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
en als laatste vraag: meerdere cd's? zodat hij tijdens de instal vraagt naar cd2 bijv?

iedereen hartstikke bedankt, de topic kan dicht wat mij betreft, als ik antwoord heb gekregen :+
verder als ik problemen tegenkom vraag ik het in de bovengenoemde topic

thx again! B)

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 08:19:
en als laatste vraag: meerdere cd's? zodat hij tijdens de instal vraagt naar cd2 bijv?

iedereen hartstikke bedankt, de topic kan dicht wat mij betreft, als ik antwoord heb gekregen :+
verder als ik problemen tegenkom vraag ik het in de bovengenoemde topic

thx again! B)
Het topic voor de unattended install CD is al bij Deel 3 aanbeland, denk je niet dat het antwoord op deze vraag daar wel ergens te vinden is?

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 08:19:
DVD-tje bouwen dan ?

Verwijderd

Topicstarter
ok, dank aan alle, hij kan dicht :*)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit had je met enige inzet toch echt zelf wel kunnen vinden hoor :o
Lees nog even goed door wat ik hier al schreef; elevator in "windows geef gd grootte verkeerd aan!"
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.