Toon posts:

Welke mp3player (pc) geeft het zuiverste geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik eigenlijk al jaren winamp. Maar toch heb ik het idee dat winamp niet het perfecte geluid geeft die mijn geluidschip kan geven (soundstorm). Met alle presets van winamp kan ik niet het zuivere en heldere geluid krijgen wat ik wil. Ik test dit met een goede koptelefoon (Senheisser HD570).
Zijn er ook mp3players die een 'ander', helderder geluid geven? Of zijn er ook andere presets te downloaden voor winamp? Winamp opzich bevalt me namelijk wel.
Het kan ook zijn dat ik te veel van soundstorm vraag en moet ik gewoon een andere geluidskaart kopen. Iemand enig idee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Je zou idd een ander geluidskaart kunnen kopen :)
Kijk daarvoor bij de Pricewatch en vergelijk ze

Software:
Wat gebeurt er dan als je een eigen preset maakt :?
En je zou eventuuel Sonique, Windows Media Player , Realplayer etc. kunnen gebruiken

Winamp downloads -> http://www.winamp.com/plu...e.php?ctype=P&category=11

[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 01-11-2004 02:44 ]

Wauw, een sig!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Voor iedereen is het 'perfecte geluid' weer anders. Denk dan ook dat dit niet echt zo'n succesvolle topic gaat worden.
Waarom probeer je zelf niet wat programma's, en maak je eigen keuze?
En wat betreft soundstorm, mjah, gebruikte zelf soundstorm voor een tijdje (analoog), maar stapte over op een losse audiokaart met digatale uitgang. Dat was wel een verbetering, maar kon dat het beste horen bij films, en geeneens zozeer bij muziek

System Specs

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik gebruik al een maandje of 6 foobar2000 het ziet er op het eerste oog zwaar onhandig uit etc, maar als je je er een beetje in verdiept is het 100x handiger dan winamp, die heb ik niet eens meer op mn pc staan :+ Ook is het een stuk minder resource vretend voor je pc, als ik hem aan heb gebruikt hij maar (ff kijken) 12mb geheugen (en ik heb een grote playlist etc), ik geloof dat winamp het dubbele gebruikte. Iig is het een erg fijn programma, zeker eens proberen!